Mana Hilang Semangat ??

Semangat yang Hilang...semangat yang Hilang ~~

Minggu lepas adalah jugak kadang-kadang aku merungut  *ok, selalu lah jugak*
Merunggut pasal tak de kerja.. Konon nak kerja cari duit extra time cuti sem ni..

Dengan semangatnya, dari alor gajah ni, pergilah tampin cari kerja (ada kat entry Sini )
satu kedai kain ni ada call, suh masuk kerja.. tapi den tak nak ah.. tak ikot selera den do *macam-macam lah pulak* lagi-lagi dia tak nak bgtau aku gaji..Patut ke? *tak patut*
jadi tunggu je lah kedai lain call.. tunggu punya tunggu.. tak jugak call..

Then, semalam ada peluang lagi, satu restoran nak cari pembantu.
Apalagi, berdesopp aku call..
Alhamdulillah.. ada rezeki aku, memang dia nak guna orang cepat tapi gaji xdelah tinggi sangat pun.
Tapi kan... tetiba sekarang hilang semangat pulak nak kerja *da best duk kt rumah kot*
MALAS... hehehe...

Apolah nak jadi oii... Time tak de kerja nak sangat kerja, da ada kerja malas lah pulak..gggrrr~

end typing

5 KOMEN BERKOTAK BULAT:

FyNa said...

kalo sy, gi kje sbb bsn dok sorg2...huhu

kotak bulat said...

hehe.. memang la.. sb tu la rajin kua cri keje ni..
tp ada je yg xkene nya.. :(

Unknown said...

ee..ko neh, xphm aku..

kotak bulat said...

hehehe.. ape yang xphm tu :P

Unknown said...

semangat kb..bro sentiasa semangat je XD

Post a Comment