keje..ooii.keje oi..



assalamualaikum..
berat je rasa hati rini..
xde mood nak senyum...
hadoi ai... susah tol lah nak cari keje.. cuti plak dua bulan..gile lama, lau tak keje boleh jadi gile aku duk uma je.. Nak tak nak..kena lah jugak cari kerja.. semalam kan....




Semalam pegi cari keje kt pekan Tampin (Tampin square).. Banyak gak la kedai yang tampal iklan jawatan kosong. Rasanya nak 10 kedai aku pergi tanya kan kerja ni. Tapi semua sama je.. bos xde la..bos keluar lah.. ggrrr... pastu suh isi borang aplication. Borang tu plak campai dua mukasurat! aku ni nak mintak kerja jadi salegirl ke or pengurus? bukan main banyak kene isi.. Then kata nanti dia call.. Lau tak nak amik aku kerja cakap je la.. aku ni da la xsuke menugggu.. 


Penantian itu satu penyeksaan tau tak.. terseksa aku ni haa..aku pegang je handphone ni..
Tunggu punya tunggu.. tak de jugak yang telefon.. baba suh tunggu je la.. nanti ada lah tu.. 
Itu kalau ada.. kalau tak de ?
Kena cari lagi lah ni nampaknya.. 

TAMPIN SQUARE


2 KOMEN BERKOTAK BULAT:

bungaitucantik said...

muahaha..beznyer ko! cpt2 kje weyh, town KL!!

kotak bulat said...

grrr.. len keje yang aku nak..len yg dpt.. xbez.. :(

Post a Comment