hidup sebagai seorang pelajar

Aku baru selamat sampai kat UTHM selepas cuti pnjang.. dua minggu cuti! Bila dah cuti panjang, kerja pun makin bertambah la.. tak lama lagi dah nak final.. cepat je aku rasa masa ni berjalan!

Mulalah semua member-member terkejar-kejar nak siapkan kerja,tapi kan.. kenapa aku macam relax je ni?  Aku rasa macam tak ada apa yang nak di serabutkan pun..

Khamis ni johor cuti pulak.. jumaat tak ada kelas, hehehe.. nak balik ke rumah ke?  Ehemm.. tengoklah macam mana nanti kan, kalau banyak kerja,tak payah balik.. tapi aku rasa macam tak ada kerja je nanti.. lalalaa... beginikah hidup sebagai pelajar?

Ke aku je yang tak bangun-bangun lagi??

11 KOMEN BERKOTAK BULAT:

mieza said...

bese laa tu..
kje mmg byk, tp ble tau je ade cuti, dan2 jadik xde kje..
yelaah kan, kalau da bercuti kat umah tu mmg jrg nk buat kje..
sme je kot mne2 student..

spirit lion said...

keep spirit..:)

http://abadiorkes.blogspot.com/

maszull said...

assalamualaikum KB...semoga akan berjaya juga akhirnya yer...:)

Bui Junaidi said...

HI KB,LAMA KAK BUI X SINGGAH SINI..SEMOGA KB SIHAT2 JER EA

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

sha my heart said...

eh, kb msuk belajar balik ke? Master ek?

alin said...

kadang-kadang keje last minit pun menjadi.. =P rindu campus life.. gud luck!

faridah nazurah said...

rileksnya kb.. best tu xsebusy sy ni

steffany daph said...

moga berjaya (: .. setiap pelajar punya cerita kehidupannya yg berlainan.

Hydrangeas Blooms said...

Assalam. UTHM student? year? salam mujahadah. salam perkenalan :)

Ain Dzaya said...

huhu..ain sedang menghintung hari nak habeskan semester akhir nie....mihmih

Post a Comment