kenapa kau hancurkan hati aku?

Ketika aku sedang lepak-lepak menonton anugerah skrin yang bosan kat tv3, tiba-tiba satu sms masuk ke dalam handphone aku.. Nombor yang aku tak kenal pulak tu, tapi aku tetap rajinkan diri membaca sms tu.

"Milah, Sampai hati kau hancurkan hati aku kan, apa kurangnya aku berbanding dia?"

Aku dah terkeru-kerut kening sebab pelik, jadi dengan pastinya aku tahu ni mesti kes salah hantar sms ni, sebab rasanya aku tak ada kecewakan hati sesiapa walaupun sejak kehadiran panda dalam hidup aku.. dan paling penting sekali, nama aku bukan milah! ehem, jadi aku balas sms tu
" maafkan daku kerana melukakan hatimu"

tak sampai 5 minit kemudian, mesej masuk lagi..

" bagilah aku peluang sekali lagi sayang.. aku janji akan berubah.. "

(jangan tanya kenapa aku bermurah hati melayan orang tu)  Jadi aku balas.. 

" ok, aku bagi peluang kedua pada kau.. tapi ada sesuatu yang kau kena buat dulu."

sepantas kilat dia balas..

" apa saja aku sanggup lakukan.."

sambil menahan gelak, aku balas..

" senang je, kau cume perlu pastikan jangan salah hantar mesej lagi, sebab ini bukan milah.. hahaha, kau salah nombor la bro.."

lambat-lambat baru dia balas sms aku tu.. dia mintak maaf sebab salah hantar.. kesian, pesanan khidmat masyarakat.. janganlah sebab cinta sampai nak merayu-rayu, tak macho la..

42 KOMEN BERKOTAK BULAT:

HanTu-ToMYam said...

apa saja sanggup aku lakukan..hakhak..tak boleh blah..

SpeakerSekolah said...

Hakhak..lwak2..baik ati snguh sngup lyan msg tu ek..

HanTu-ToMYam said...

apa saja sanggup aku lakukan..hakhak..tak boleh blah..

Selendang Merah said...

HAHAHA..MILAH..MILAH...adesss..x lrat gelak...

Panggil Aku Han said...

hahah tak boleh blah lngsung...

Halimatun Sa'adiah said...

smpai ati cik milah ....
hahhaa

sergeant keroro said...

haha, terbaik punya silap send. hai KB :)

dah pintas keroro dah, nice! XD

zareliqa afiqa said...

cakap, sy bukan milah~ saya milo.ahaha. :D

faridah nazurah said...

boleh lak tersalah hantar msg..

Jahidih Saili said...

hehe..boleh pula layan mesej tu ye..tp, sy pun pernah buat perkara sama, org salah send mesej pastu sy layan..

Juliet_iRa~" said...

ahakss..

sgt kelakar..
xkan la xsave no gf sndri kot?
ayoyoyaiii..;p

psss : salam aidiladha..:D

reza al-razi said...

ish.. ape punya kekasih tu.. nombor aweks sendiri pun bleh silap ke.. ;-)

Nurnajwa KZ said...

HAHAHAHAHAHA, malu wehhh malu XD

Tak pasal2 jd milah plak kann --

alia najiha said...

haha .
ayat jiwang terok :D

Saddila said...

haha sumpah kelaka . gila betul org tuu .

semutsengal said...

milah tu bukan jiran sebelah ruumah kau ?

Ezad Skytech said...

haha...ayat baik punyer..rupan2nya salah send...hampeh betul...haha~

msredcheesecake said...

Salah tekan nombor gf... Pelik... Tu pasal kena tinggal kot....

Salam aidiladha...

yusuflaili said...

Salam;
Barangkali mamat tu sedih sangat masa nak tekan nombor hp tu tangan di terketar2 maka terslah hantarlah..hahahaa!!.

izzati jerr said...

hahaha.. klakar la KB..rjen btul melayan ...

Ini Kisah Tia said...

sayang punya pasal .. huhu

NasZ said...

hahahaha. hilanglah kemachoan lelaki tu.

noraauliyya said...

wakaka..kalut sngat lah tu..!

EYFAalias said...

ahahahhahahaaha. malunyeeee!

Bro Ahmad said...

kenapa tak layan je mamat tu kb hahh kalau bro layan je hmm ajar sikit

aimie amalina said...

kekekeek
ayoooooo kamuu
ajen beno melayan ye
kikiki

aduhaii
bape lame dh x jengah sini sebab sakit
maaf taw

berwajah baru sokmo =]
salam aidil adha kb!=]

Yatie Awang said...

hahahha...syok juga layan salah sms ni, tapi jangan selalu amalkan, padah nantinya

aRa ❤ aFiq™ said...

haha.. sms sesat.. lau ara dpt slalu nye na bkenalan ja.. 2 mls lyn..

iMBobo said...

haha salah nombor rupenye..nasib baik tak layan perasaan die, klau tak boleh buat gaduh tu hehe

Mama Syabil and Rania said...

nakal ye KB ni.... :D

adibahjamal said...

Haahahaha , it is funny . Like seriously .

era kecik said...

suka template baru kb ni, nampak kemas :) hehehe . nak jugak boleh..?
hehehe =]

Anyyss Shuhaimi said...

ahaha!!!!!
ingatkan betul2 tadi..

*lamanya tak singgah cni.huhu

shiki said...

hek3! booo..malu2! xDD

Ary ariasputera said...

hehehe... malu..

Sharifah Salwa Mohd Jafri said...

muahaha . mesti die dah kelamkabut kan . sbb tuhh bole sala no . heee~

TeTerBanG said...

trkjut bukak blog baru kb...
trkjut sbb lawa...
nice jaa...

hahhaaa....
otak bro tue dh kureng betoi gara2 trlampau frust ngan si Milah tue, n sbb tue laa slah nmbor..wat malu jaa...

athirah said...

klu btl2 jadi kat saya...konfem...saya gelak kan diri sendiri...hahaha...

spirit lion said...

ha.....
sms is wrong object...
she is be shy to you

ha.....

http://abadiorkes.blogspot.com/

spirit lion said...

ha.....
sms is wrong object...
she is be shy to you

ha.....

http://abadiorkes.blogspot.com/

rabiatul adawiyah said...

hihihi..kelakar...ada gak org lawk dlm diam ea..:)

Nur Afiqah Hani said...

haha , terbaik la xD

Post a Comment