OMBAK RINDU versi taubat

Siapa pernah filem ombak rindu? rasanya semua sudah tengok filem tu dan aku pun dah tengok tapi jujurnya hati aku tak terusik langsung tengok filem tu.

Orang kata cerita tu sedih? bagi aku filem tu buat aku segan nak tengok bersama-sama dengan keluarga. Jadi filem tu tak sesuai untuk tontonan seisi keluargalah kan?

Ok, cukup aku komen pasal filem tu, aku sebenarnya nak share satu video yang berkait rapat dengan filem ombak rindu. Lagu dalam video ni mampu membuat kita tersentuh hati malah mengalirkan air mata. Cukup dengan menghayati lirik-liriknya, boleh mengalirkan air mata. 



Ramai komen lirik "cinta Allah seadanya" patut ditukar pada "cinta Allah selamanya". Tapi aku rasa lirik lain sudah terbaik.

15 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Cik Lia Lomi said...

memang rasa segan tengok ombak rindu dengan keluarga, rasa tak sesuai langsung...dan filem pun rasa tak sebest seperti novel betul..just pandangan Lia.nak tengok line bengkok..inilah padah guna bb..haila~~~~~

justin lover said...

ak xtgk pon lg cite ombak rindu ni...haha^^

Ujie said...

akak blm tengok..dan sampai skrg blm rasa minat nak tengok.

betul, ia mmg tak sesuai utk tontonan seisi keluarga..bagi akaklah.

Syukri Kamaruddin said...

eheh tak tengok pon filem ni, bila Maya ada ckp alhamdulilah sbb bjaya buat adegan tuttttttt.. trus boikot..heh~

yaya said...

lgu ni lgi best dri yg asal..:)

kiz said...

suka dan terbaik..

alif haris said...

ini lagi bagus drpd ombak rindu yg ber***** je kejenye ..huh

Diyana Norman said...

sedap....dan syahdu... patotnye camni lirik die

sergeant keroro said...

tak best sangat lah ombak rindu tu, haha

LidiaSuraya said...

boleh laaa layannnn ombak rindu tue... heheheh

btw salam kenal
i singgah n follow u

era kecik said...

fulamak , header!! askar panda dok tarik tjuk blog KB.. hehe

hurm~~ bgus entri ni :D

ad_nin said...

mari bace cerpen disini...
http://mynameadnin.blogspot.com/

Bobo said...

sama lah kita kb, masa tgk tu mcm xbest...cte tu pelik.. byk sgt diubah dr novel kot..

Anonymous said...

tetiba aku rasa malu . aku yo yo tengok cite tu , siap nangis nangis lagi . bile aku tengok lagu nie , siess aku se macam kena penampar je . pijau habis muka aku ..

[sutera kasih] said...

xtgk lg ombak rindu tuuu..huhu

Post a Comment