pelbagai rekaan rupa apam polkadot

makin hari makin sibuk hidup aku sekarang ni.. pagi ke petang kerja.. malam pulak siapkan tempahan coklat, apam polkadot dan terbaru ni ada tempahan untuk buat blueberry chesse cake. Nasib baik ada mama yang tolong siapkan semua tempahan tu, kalau aku sorang.. memang pancit la..

Bila orang dah buat tempahan, aku memang berat hati nak menolak sebab takut buat orang kecewa.. Jadi terpaksa berpenat sikit, lambat tidur malam semata-mata nak siapkan tempahan..

Ok, aku nak tunjuk kat korang rupa apam comel yang aku buat malam ni.. aku amik gambar sikit je sebab kalau aku ambil sekali banyak.. bukan korang nampak jelas pun kan?

gambar - frogy, angry bird, ladybug,bee, nightmare dan dot-dot..

Ada lagi yang aku tertinggal nak letak kat dalam gambar kat atas tu..hehehe.. gambar kat bawah ni..
Pernah tengok pokemon?? aku wat apam ni rupanya macam pokeball! aku paling suka yang ni lah..

sekian.. aku nak sambung buat kerja sebab tertoleh-toleh aku masa tulis entri ni.. takut tiba-tiba bos muncul dari belakang..heheheh

18 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Eera Shera said...

comel sgt..x sggup nk mkn hehe

msredcheesecake said...

alololooo... tomeinya... sedap tak ni? hhee

cendol said...

weee comel amat lah !! rajin nye..suke ladybird!

Are_Rull said...

wah..so nice..so cute..rasa lapar lak tgok blog KB skrg nih..

Qhaifa Nur said...

menarik......nak satu

Nurna said...

sedapnya apam polkadot,, huhuhuhu

http://belognurna.blogspot.com/2012/05/trend-yang-trendy.html

diana said...

lamanya akak tak singgah sini...
dah lain la blog..

akak pernah oder apam ni..kat orang sini2 la..
hari ni dia buat esok dia hantar kat akak..tapi memang apam ni keras sikit ke??memang macam tu ke??
tak gebu..

faridah nazurah said...

alololo comelnya.. nak order tp jauh la pulak.

Cik Lia Lomi said...

Lia reti buat dotdot sahaja..nak buat corak secantik dan comel itu tade bakat.heeeeee

kotak bulat said...

@diana dy xkeras la.. padat tapi gebu.. keras bila terdedah lama kat udara or adunan tak kembang..

NoRaQiLah JohaRi said...

cuteny apam 2 =)

http://noraqilahjohari.blogspot.com/

ciksukaberangan said...

Huhu. Comel apam nya

Bui Junaidi said...

ALAHAI..MMG COMEL SANGAT...MCM KB..KEKEKEKE

Syakir Rahman said...

hahaha...yg pocket monster tuh style ^__^

ILA SYAMILA ♥♥ said...

hihik suka pokeball !! :D

yusuflaili(Goku) said...

salam;
cantik2 pulak aku tengok sebijik macam mainan.

Ezad Skytech said...

kalau beli...sayang nak makan ni...huhu~

misshannajr said...

menarik sungguh la..saya reti buat dotdot jer pun

Post a Comment