Cuti itu indah !

Hari ni hari sabtu dan aku cuti! fuh, serius bila dah kerja ni terasa rindu sangat kat zaman guling-guling dulu (zaman belajar). kelas asyik batal je. Heaven gila!

Bila dah kerja ni, Cuti pun sehari je seminggu tapi okaylah dari orang yang tak ada cuti langsung. Macam kerja jaga, mana ada cuti. Hari-hari kena jaga bangunan yang tak ada orang pun..

Best kerja aku ni sebab aku boleh pilih aku nak cuti hari apa dalam seminggu tu, jadi minggu ni aku pilih hari sabtu sebab nak siapkan tempahan coklat yang berlambak aku tangguhkan.Cari duit sampingan, boleh guna sementara belum dapat gaji kan.

Aku dapat banyak tempahan sebab tak lama lagi kan hari ibu, jadi ramai nak tempah coklat untuk ibu tersayang. Hadiah coklat memang sesuai sebab comel dan menunjukkan kebahagiaan. Korang tak nak tempah?

Okay, tamat. Aku nak keluar pergi makan nasi ayam penyek!

12 KOMEN BERKOTAK BULAT:

era kecik said...

wah! bestnye KB, dapat pilih ari apa nak cuti .. >_<

:: sian kat ayam tu, kena penyek :'( hahaha XD

hana said...

zaman belajar mmg heaven tp bile tiba exam tu yg naya..
stress gile...

SAYA BUKAN SAMDOL said...

untung dah kerja. tiap-tiap bulan dapat gaji hehe

syaz@rozelt said...

bila dh keje mmg best cuutii..cuti sakan plak tu kan..hihi

justin lover said...

tempahan coklat yg macamana tu?? nak tengok....hehe^^

Yatie Awang said...

dah nama CUTI,mesti best lahhhh...hehe

Elih Japahar said...

Nasi ayam penyek? ko kat sarawak kah? hehe..

Best cuti hari sabtu, jalan pun tak sesak sgt, panggung wayang jak sesak haha..

alif haris said...

cuti sem sy nk abeh dah .. wuuu ~

Diyana Norman said...

besnye dah keje!

nk aym penyek jugk huhu

Si BuDaK KaChAk said...

lame nye tak dgr cite KB...

Ezad Skytech said...

bila kerja ni..kalau dapat cuti..mesti rasa heaven giler kan KB....haha~

cari duti sampingan...bagus la macam tu..dpt jugak tambah2 duit kan...:D

faridah nazurah said...

heee sedapnya KB.. mesti sedapkan KB buat coklat tu..

Post a Comment