Siap bertukar wajah!

Assalamualaikum...
Sihat tak? Akhirnya blog aku ni siap bertukar wajah..
Aku pilih warna hijau sebab aku tak minat pink.. Ungu pulak blogger perempuan dah selalu guna kan..hehehe..
sebab tu aku pilih hijau, nampak sedap je mata memandang. Sedap tak mata korang pandang blog aku?

Ramai yang tegur sebab blog aku takde header tadi.. niat sebenar nak belajar wat header yang cantik cikit tapi aku bukanlah seorang yang kreatif dan aku suka benda yang simple.. jadi header aku tak banyak yang berubah.. *kecewa ok*
Aku ubah rupa blog aku ni ada banyak sebab sebenarnya selain bosan dengan yang lama. Salah satunya sebab blog aku berat sebelum ni (114.32KB). sekarang dah ringan..tinggal 89.41 Kotak Bulat je. ringankan?
Sebab kedua, aku taknak blog ni nampak macam budak-budak punya blog, aku nak blog ni jadi mesra pengguna,lagi-lagi pada yang dah tua.. jadi makcik yang jual karipap kat aku tu pun boleh lepak kat blog aku lepas ni tau..

Amacam? Cuba bagi pendapat korang dengan rupa baru blog aku ni.. nampak kebudak-budakan lagi tak? (abaikan panda tu, jangan suruh aku buang)

p/s : aku tengah download adobe flash..lambat gila!

p/s : Eh.. suka blog ni? like la page blog ni kat atas tu..hehehhe...

58 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Siti Safiyyah said...

arghhh kecewa.. kenapa hijau?? kenapa...??












comel sangat. huhuhu. hijau salah satu warna kegemaran ss..:)

misz myza said...

yg ringan2 tu la ok.. ok la.. warna hijau putih.. x sakit mata memandang.. :p

Unknown said...

dah like page kb..chanteq jugak pkai kaler ijau erk..hihi

azeemazain said...

how nice,..yahh, jgn buang itu panda. panda lah penyelamat yg buat blog anda comel,..haha~

Shaherah said...

wah ijau.. cantik2.. ske.. kemas ^_^

K said...

nak buat header flash pulak ke?? hehe XD

lawa, hijau dan tenang :P

Azwa Mohamad said...

hijau ni banyak cantek maa, tapi paling comel header tu.... hahah sebab ada gambar kungfu panda (^__^)V

Unknown said...

amboi. ringannya :D

Aien Not Alien said...

dulu biru...sekarang hiju..ehhh..HIJAU!!
kita pun suka hijau juga...sedap mata memandang..sedap tekak melihat..boleh gigit x? hehe...

Unknown said...

hahaa lagi cute panda tu..rasa nak culik je letak kt blog bro hahaa
kb nape tak flash ngeh3

Anyyss Shuhaimi said...

baru nak menjenguk..nice one! hijau pun cantik!

Unknown said...

hijau sama ngan blog bro la..kiter geng kb huhuuu

Ayna said...

comel kb :)
lagi lagi panda tu . hikhik
sejuk mata tengok blog kb . hijau kan . :))

Acik said...

favicon masih biru. bila nak tukar?

kotak bulat said...

@Siti Safiyyah tu yg kb letak kaler hijau ni.. :P

teha said...

ahaa... comel jugak wrna hijau...

kotak bulat said...

@misz myza mmg tujuan nak ringankan..hehee

syaz@rozelt :heheh..mekasih like.. :)

zieyzain: syg nak buang pnda tu,,

sergeant keroro: jeles tgk kero punya..hahhaha

Miz Novexx: comel kan..kan.. kb pun suke :P

EYFAalias: ringan kne slalu dtg tau.. :P

AIEN NOT ALIEN: hahaha.. nk gigit? shuuuhh.. :P

Bro ahmad: hahaha..culik la..nti kita 1geng.. wat geng pnda comel. :P nk download lmbt cgt ni

Anyyss Shuhaimi : hehhe..sesekali nk tukr selera gak..

AshaNazal said...

ok. hijau gitu! suka2.

kiz said...

ok dah ni..superb..menarik sejuk mata memandang.

Sarah Mnasir said...

amboi.. sakan edit blog eh.. header pown btukar ijau.. tenang g2.. hehe

ary anwari said...

salam hijau..heheh

cik pip said...

memang cun...cantik..

Anonymous said...

suka sngt dgn new look nie ..
huhu ..
keep it up !^_^

Ash said...

simple and nice!! :) comel je..

Azzah said...

damai tapi kenapa tak luaskan bahagian entry? apa pun suka lah kaler ni..:)

semutsengal said...

saya ada jual karipap ni, nak beli tak ?



HHAHAHAHHA

harrazdani said...

sejuk mata pandang..pandai KB buat...blog HD hitam jer...huhu

Cik Baju Kurung said...

comel ! tenang je . tapi cbk rase biru lagi comel kot . hihi . pendapat je tau ! jangan marah . tapi entry best . tetap nak masuk sini ! ;)

mohdhazlan Dreadlock said...

superb !

err...camne nk timbang berat blog?

excellence ...

Unknown said...

hijaukan sedap mata memandang..hehehe

ainaa said...

hahaha. tetap nak panda ek? comel jerk. okela hijau. sedap mate memandang. takde la pening kepale :)

Akunyer said...

suka hijau... yeahhh

MissNadia said...

okay jer, hijau cantik..:D

Fathiah Hamim said...

yeay! hijau! sukaaa!!!

tia @ Ini Kisah Tia said...

dah cunnn :)

cikgu said...

baru nak bgtau..kb dah dtg dulu..hahaha..pantas btl..tp xpe..dah ok la ni blog kb..cepat je akk load...fuh..arini sume wat sndiri..scroll tu google tuto..alhamdulillah jadi..juling gak mata..wahaha

Nasz said...

uish...cepat betul loading..tahniah2..

MOHD NASER.com

Rean said...

nak tgk panda tu lompat2 :(

kotak bulat said...

Fad : hehehe.. lincah je kan.. :P

iMBobo : panda gemuk..tak leh lompat2

Azza Azman said...

serius simple but nica dan ringan je.... bagus bagus. Tulis lah entry baru khas untuk yg blog berat kat luar sana, tips nak ringankan blog.

putihkan kulit serta merta

SoLy SoLicious said...

dari biru ke hijau ~

Anak Wak Mail said...

hijau??cantik..nampak matang..=)

Wanie said...

kemas je macam dulu..:)
kadang2 blog pun perlukan perubahan..
takde la bosan ngan warne yg same je..:)

Wanie said...

kemas je macam dulu..:)
kadang2 blog pun perlukan perubahan..
takde la bosan ngan warne yg same je..:)

Ezad Skytech said...

heee..den rasmi dulu awal2 pagi tadi tgk blog KB tukar jadi hijau...

haa..blog ni da ringan..laju loading..sebelum ni...err...hehe~

Unknown said...

perghh..dah terbaik dah ni..well done...

Unknown said...

hijau warna kegemaran aku..aku da cube elakkan tuk xsuke kat hijau tp dye tetap nak suh aku suka kan nya jugak! arrgghh...

CXopportunities said...

suke new look. sb ape? cuz nmpk simple n matang. :)

abglan said...

Dulu kata nak letak kuning, kenapa.....

kotak bulat said...

abglan: yeke kuning? hehhee.. nk try ijau lak ;)

Alif Haris said...

uwaaah dah serba hijau sini ye hehehe ^^
best2 :)

Qila Adol said...

hehe..ringan2 blog nih. hijau? ok wut..sedap mata memandang..

Unknown said...

bui perempuan tp tak suka ungu..hahaha..nampak sgt menipu..*_*

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

panda comel :)

Gary Asip said...

kenapa hijau~.. T^T

Belog Sambal Belacan said...

ha'a berat la KB,blog KB ni kena sampai panggil kren baru blh open ni..hahaha:)

Unknown said...

wah..dah tukar..betul yer ari tu cakap ngan SBK nak tukar..bagus2

Lintas Koran said...

nice share

Post a Comment