Apa masalah lagi ni?

assalamualaikum..
apa korang jumpa bila masuk blog aku? ada keluar ni kan?
Benda ni aku rasa datangnya dari Gengblogger.. 
Aku cuba kaitkan apa kaitan benda ni dengan blog aku..
bila aku tengok blog lain, blog yang ada pasang Widget pelawat dari gengblogger, kebanyakan ada masalah ni..
Hish! aku baru pasang semalam la, hari ni dah ada masalah..
aku harap korang tekan cancel je, jangan isi apa-apa kat dalam ruang tu sebab takut membahayakan..
Ramailah yang tak datang blog aku sebab benda ni..
aku nak maki boleh tak? errr.. tak jadi nak maki, tak baik.. 
tapi geram la! 
aku akan cuba cari jalan penyelesaian..

24 KOMEN BERKOTAK BULAT:

aamalinaazman said...

betol!
hayo..deme kate kene hack..huk3..
ish2..sapelah yang BAEK GILEERRRRR! wat bende ni...cian owg nak berblogswimming x bole..huhuhu

SoLy SoLicious said...

btol2...dah cancel byk kali degil jugak ha...

scya lollita said...

dlu pun GB penah jd mcm tu . haihhh .

Anonymous said...

APAKAH yang telah berlaku? Kenapa lar boleh berlaku? Tapi masa baru masuk tadi, tak ada pun. =)

s u a r a h e a R t y said...

betul lh tu. . .tapi, i dh lama pasang widget gengblogger. . .x pernah kuar benda alah tu. ..ari ni xtau apa sakit ntah. .bole plak kuar pop up mcm tu. .urmm. . .so, sebagai lgkah berjaga2 i remove widget. .dah xde dah benda alah tu kuar2. . .

K said...

buat widget gengblogger, ghehe :P

cikgu said...

jgn ngs la kb..hik2...try la tanya admin gb tu...:)

Uji Hussein said...

Iyelah.Mlm ni mcm ada something wrong somewhere.nak gi Nuffnang pun tak boleh.Nak ping kat Fb pun tak boleh.

kotak bulat said...

s u a r a h e a R t y : da buang da widget tu.. tp still ad lagi ni. T_T

Anak Wak Mail said...

dah selesai ke masalah..macam dah ok je..=)

Zahirah said...

hehe. tadi ada juga jumpa macam tu dekat blog siapa entah. tapi cancel je. suka-suka je nak username dengan password. ketuk juga laptop ni. hahaha :D

cik pip said...

haha..kenapa xada mcm tu..whee~~

Ezad Skytech said...

ada2 je masalah kan..tu la..engatkan KB mmg letak benda tu...baru hari ni dia start..semalam takde pon...

ainaa said...

still ade lagi. tp ble tekan cancel, dia tak degil la. denga cerita kena hack. bukak blog saya ada kelua tak benda tuh? takpela. nanti okelah tu :)

kotak bulat said...

@Anak Wak Mail belum selesai lg.. :(

Fad : geram je rasa bile bnda gini jd

Ezad Skytech : bnda ni menyemakkn.. takkn kb nk letak kan.. T_T

ainaa: geram tol ni..

Sarah Mnasir said...

ta pnh nek pown mse ara dtg blog kb..

Azzah said...

ok jer..tak ada benda alah tu pun..

-iXxOrE- said...

haaaa...dh buang tadi..waa!!jangan la jadi apa2..ada gak isi username n password td tadi..risaunya...

K O R I E said...

KLU BUANG WIDGET GB
RSANYA OK KOT PASTU ?
Korie dh lma buang!

kotak bulat said...

@aRa ❤ aFiq™ baru je buang ni

Azzah: td ada..kb da buang da

Unknown said...

mcm mana nak hilangkan?

Shaherah said...

nasib kb dh buang.. benda tu mcm wat org x selesa lar..

rayne rawt rawt said...

zzzzz.. baruuu tahuu .. patut semalam kacau gile nak blogwalkk . haisshhh .. thanks yea KB ! rawt rawt tade pon wigdet geng blogger ke ape

ambik sebagai pengajaran
http://inibelogterabor.blogspot.com/2011/07/bercakap-dengan-bulan.html

Mish Eyryn said...

yup ! ryn pown ne jugakk laa. .
=(

Post a Comment