Selesai masalah pop-up mesej dari GB

Assalamualaikum...
Eh, cepatnya aku post entri baru kan.. hahaha...
Aku tak dapat nak tahan kegembiraan ni jadi aku post dengan kelajuaan maksimum!
Aku dah selesaikan masalah yang aku tulis kat entri sini tadi. Masalah ini memang disebabkan oleh web gengblogger .

 cara nak selesaikan..
Buang segala yang widget atau sebarang yang berkaitan dengan web ni..
*tadi aku terlepas banner dia*


Ok, tamat..
Cerita seterusnya.. nampak fan page blog ni kat atas tu? hehehe..
like lah kalau suka blog ni.. tak de paksaan... *dalam hati- like la...like la..*
aku tengok orang lain ada, jadi aku pun nak ada jugak la.. sila jangan gelakkan aku.. aku tengok mcm best je ada fan page tu, aku pun nak lah jugak kan..hehehe..

seterusnya pulak...
blog aku akan berubah wajah tengah malam ni, iaitu sewaktu korang semua tido.. aku cepat bosan.. jadi aku nak ubah wajah blog ni.. tapi kalau korang masuk pagi esok, tetap macam ni jugak rupanya..
percayalah~ bahawa aku tak berjaya..

24 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Anonymous said...

Wah! baguslar kalau tiada masalah tu lagi. Boleh hapyy2 blogging. =)

Zahirah said...

congrates kb! :D

Ezad Skytech said...

waahh...sepantas kilat update entri ye KB..

p/s : nak ubah wajah..? rajinnya..penat nak ubah2 blog ni...heee~

saya eqa ikram said...

saya da like!! huhu

kotak bulat said...

@Aku yang Lain. heheh.. bru boleh lega ni

hira : mekasih.. :)

Ezad Skytech : excited..tu yg lincah je wat entri bru.. :P
line tengah laju, mmg nk ubah lame da..heheheh

saya eqa ikram : mekasih! hehehe

AshaNazal said...

tenang la sket en dah selesai maslh. selamat mengubah rupa blog nih. huhu.=)

ainaa said...

haha. good luck la dalam usaha mengubah wajah blog nie. tak sabar nak tengok esokk :)

Unknown said...

go go go kb..x saba nak tunggu esok nak tengok prubhn blog kb..hihi

shamyheart said...

patut la bila masuk jer ada pasal BG tu.. igtkan kena daftar dulu baru boleh masuk blog ni.. haha~

Ezad Skytech said...

KB tgh rajin kan..?? ubahkan la sekali blog den ni haa...

hee...gurau je la...(^^,)

Azzah said...

eh dah settle..cepatnya

K said...

hehe, kena tengok pe yang diubah ni :P

tia @ Ini Kisah Tia said...

haaaa . ada jugak beberapa blog ada masalah popup ni . Tia nak tunggu lah wajah baru blog KB :)

Wanie said...

dah like..
leh ke gtau? haha

rasenye malam ni pun nak ubah wajah blog..:D

Ezad Skytech said...

waahh...blog KB da berubah wajah la..heeee~

Anif Abdullah| AA said...

blog agak berlainan dr biasa.. hehe :)

Rean said...

biru tukar hijau?jeng jeng jeng....

cikgu said...

aik..dah lain la blog ni..haha

Unknown said...

kb dah berubah..mana panda kb..bro nakk panda..panda..panda, masaalah popup..bro kurang faham..d

RHI said...

kakak pun awal2 lg dah buang...

wah!!!, tp tak ada header lg tu

Unknown said...

tempalte ni nampak matured....

ct kektus said...

dr semalam benda alah tu asek kuar je.

tapi, widget ape yg nak kena buang? tak paham lah. :p

Unknown said...

ayie pon kne juga..mase untuk bt wiedget mereka..gagaag

Qila Adol said...

tengah pikir ni...nak like ke tak eh?

setelah ditambah tolak bahagi darab...dan yg penting sekali terdengar dlm hati KB kata like, like jelah..hehehe..

jgn mrh ye KB..:)

Post a Comment