Panda comel | WW |

kalau ada kat kedai, aku sanggup beli lah!

21 KOMEN BERKOTAK BULAT:

KaK LimAh Si SupiR said...

panda yg hidop ke ni, kb?

aimie amalina said...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
bole plak deme golek2 cengginiiiiiii
nak sekooo
x menahan ah jiwa tgk ni
hehhehee

Ezad Skytech said...

hee...memang peminat tegar panda la KB ni..:D

Hikari said...

shomel sangat...
nk bela 1 lar kt umah..

bungaitucantik said...

muahaha..cpt jer ko kan..aku jual gambar je bule r..

Eera Shera said...

alahai...cumelnya

EyqaLuvender said...

hitam putih,hitam putih...
owh,panda rupenye...
haiwan terpelihara ni...mmg tade jual kt kdai...

Shaherah said...

alahai.. kalau peluk sedap tu..

Bro ahmad said...

hahaa kb nak buat bantal peluk ke hihihihii

Yatie Awang said...

memang comelllll...

sergeant keroro said...

alahai, comelnya! XD

kocix! said...

eeeeee real ke patung tuh?

geram lak aihh

kotak bulat said...

rasanya mcm real.. hehhe

Anak Wak Mail said...

comelnya panda2 tu...nak sekor..boleh tak kb??

yusuflaili said...

salam;
tak semudah itu nak beli panda hidup ni sbb binatang ni dilindungi kat china nun.

ArulchelseA said...

eh panda bawah ni dah buang ek...

*tk bleh ckp sikit..trus buang ye..manje sgt la KB ni.. kih kih kih

teha said...

comel gilak !

~iz~ said...

ni patung ker..betul nih..kalau idupp iz pn nak..eee geramm..:)

faridah nazurah said...

hehe panda kat header dh hilang.. so panda ni lah jadi pengubat rindu...

apik pehe said...

haha..comel3

ABU said...

beli msti mahal kan..tp comel gila..

Post a Comment