Betul kawan saya kata~

Pada suatu hari, Ahmad keluar berjalan-jalan dengan girlfriend dia, Milah.. tiba-tiba, Ahmad tersengih sorang-sorang dan seolah-olah mengelamun. Milah jadi pelik bila Ahmad senyum sorang-sorang macam kerang busuk..

Milah     : kenapa tersengih?
Ahmad. : hehehe..
Milah     : Ingat perempuan lain le tu..
Ahmad  : hehehe...
Milah     : Cakap lah.. Haa, tak jawab tu maknanya betul lah tu kan! Awak dah tak sayang saya ke?
Ahmad  : hehehe..
Milah     : Sampai hati awak kan! siapa perempuan tu?!
Ahmad   : hehehe..
Milah      : HUh! saya tak sangka awak sampai hati dua kan saya kan.. cakap lah awak.. siapa perempuan tu! (hentak-hentak kaki)
Ahmad   : hehehe..
Milah      : kalau awak tak suka saya lagi, tinggalkan saya!


Akhirnya ahmad bersuara..
Ahmad : hehehe.. kawan saya kata, cuba sengih sorang-sorang masa keluar dengan girlfriend.. tak payah cakap apa-apa pun dorang dah boleh pikir bukan-bukan dan membebel..
Milah    : Haa? (tercenggang)
Ahmad : Betul la tu ape kawan saya kata tu.. ( berjalan  tinggalkan si Milah )

18 KOMEN BERKOTAK BULAT:

faridah nazurah said...

hahahaha pandai si ahmad ni nak game si milah..

abghani said...

setuju sangat..org pompuan mmg suker membebel..hahhaha

Nafisah Ruslan said...

hehehehhe.. :p

cucu umie said...

sudah semestinye.. wanita cept curiga..lalala ea??

diana said...

itu maknanya orang perempuan sangt berhati2..
hahahahha

bukan retis said...

demit! sengal kawan ahmad tu..ahmad pon skali. :D

Saddila said...

hahaha perempuan memang mcm tuu .

erkk ?? TERASA :)

ArulchelseA said...

pempuan klau pk bukan2 tk pe..jgn tak jujur je.. kih kih kih

SoLy SoLicious said...

hahaha...sengal..

Paris Lipton said...

sy yg xphm atau mmg jenis lmbt pickup. aigooo

yusuflaili said...

Salam;
Memang banyak prasangka dlm menjalinkan perhubungan,lebih2 lagi hubungan cinta...

aimie amalina said...

kekekeke
ayooooo
begitu curiuos nye pompuan ni dgn laki kan
kekekekeke

era kecik said...

hehhehe..

SpeakerSekolah said...

nak cube lah.. *mcm la aq ade gf* hakhak

josrevalution said...

haha..betul lah tu..pmpn ni memang!..asyik negatif je..huhu

Wanie said...

hahahha..hampeh punye ahmad..tapi betul la tu kot :D

.ain. said...

ahahahahaha nice entry. very very nice. to me. mesti da muncung 4 depa da.

Ezad Skytech said...

senyum..tak perlu kata apa2...
tu pun da buat orang fikir macam2...adehhh..

Post a Comment