kucing mengeletek tekak

Kebelakangan ni cuaca tak menentu, kejap hujan.. kejap panas terik jadi memang ramai orang tak berapa sihat kan.. aku pun tak berapa sihat ni.. Ok, aku  nak cerita ni..  Masa aku tengah keluar makan dengan kawan aku, aku batuk-batuk lagi jadi dia tanya aku. " kenapa batuk-batuk je ni? "
 " rasa ada bulu kucing la kat dalam tekak aku ni"

Tengah aku khusyuk-khusyuk tahan batuk, aku dengar kawan aku gelak macam kedai tu bapak dia yang punya! Emm,dia gelakkan aku, dia kata aku gila..
Aku nak tanya korang, kena jawab dengan jujur la..

 Betul kan bila kita batuk terasa macam ada bulu kucing duk mengeletek kat tekak.. Kan?

29 KOMEN BERKOTAK BULAT:

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

haha..betol2.mmg terasa berbulu je tkak.hihi

Fathiah Hamim said...

kenapa bulu kucing? haha

Zul Fattah said...

memang r.. geli2 kan? haha

diana said...

betul la..
rasa ada benda terlekat ..
rasa nak korek2 campak ke tepi..
hahahah

eyryn said...

haha.. entah laa..
ryn tak pernah pulakk rase macam tue.. haha..
kelakar laa KB nie :)

cik aisha said...

heheh....mmg betoi pun rasa macam ada benda yg dok kat tekak tu dok geletek2.ye la kot macam bulu kucing...haha mana la kwn KB xgelak bulu kucing dok dalam tekak..;p

Ezad Skytech said...

tak pernah terfikir pulak macam tu KB...haha~

josrevalution said...

er..KB pena tertelan buluh kucing ke?..kakaka...

ekin.. said...

haha..yeke??nnti nk try tgk time batuk..haha..mcm2..

Shaherah said...

knape bulu kecing?? haha.. shera lak rasa macam tulang ikan ade kat tekak.. >.<"

Sufinah Yussof (SY) said...

hahahahaahhahaha~
tapi betul la tu. rasa macam ade bulu kucing je terlekat kat tekak. pernah juga rasa macam tu. sabo je la.

Wanie said...

huhuhu..tak kan boleh?
nape bulu kucing lak?mau kawan kb tak gelak..haha

Yatie Awang said...

ye lah kut hahhaha...

manmala said...

saya rasa xde pula mcm tu bila batuk....

YNA said...

bulu kucing? entahla :(

Yana Houry said...

hahaha..no komen sebab memang jarang gile dapat batuk..rasenye last batuk teruk mase sekolah rendah kot..setakat batuk 2 3 kali tu biase la..

Niena Pengembara Ilahi said...

haha... tgh mencuba utk batuk.. tpi yg pastinya kalo kepala gatal rasa cam ada sarang semut atas kepala hihihihi

FaFa said...

errr.... bukan rase mcm tetelan abuk ke? haha. tak tau nak gambarkan mcm mane.

alif haris said...

alif rasa mcm ade bulu kambing biri2 kt tekak.. haha

faridah nazurah said...

haha kucing jugak dipersalahkan.. nape tak bulu panda? hehe :P


pahal comel sangat background baru nih?

Anif Abdullah| AA said...

bulu kucing eh.. hahaha.. :P

aimie amalina said...

hahahhahaa
ase cm ada menggeletek
tapi x penh lagi ase bulu tu bulu kucing ke ape

heheheheh

aRa ❤ aFiq™ said...

ta pnh rase lak cm2.. haha,, mcm2 la..

iMBobo said...

bulu kucing? rasa mcm ade kapas dlm tekak ek?

era kecik said...

entahlah KB.. era pun tak tahu jugak.. hehehe

sha my heart said...

terbaik la ada bulu kucing dalam tekak. Haha~

msredcheesecake said...

Tak de rasa ada bulu kucing pun... Hhaaa... Rasa kering je...

pengemis Cinta~ said...

eh? bulu kucing ka..pc rasa ada something yang keras nak terkeluar..hehe;)

Lily said...

bukan setakat bulu kucing je, bulu singa pun ada, haha

Post a Comment