Cantik tak?

assalamualaikum..


Aku menulis ni bukanlah nak berlagak.. tetapi aku hanyalah nak menunjuk.. *ada beza ke?*
Aku baru belajar guna photoshop tapi da gatal tangan nak buat header tok kawan aku.. hahaha..
Aku suruh dia guna jugak header aku ni walaupun dia tak suka.. *paksa ni!*
Cantik header aku ni! cantikkan! cantik! ok..tak cantik pun..hurmm..



Kawan aku ni nak gambar blues selamanya je *dalam ujang tu*. Ni blog kawan aku.. zuraime
Jadi, pendapat korang macam mana header yang aku buat ni?? Meh lah ajar aku.. 
Baru lain kali aku boleh buat lagi cantik... 

Kalau korang bagi pendapat korang... aku bagi korang hadiah! mesti nak hadiah kan...

Ni hadiah aku...
tarian pelik untuk korang..

p/s : janganlah marah :)

25 KOMEN BERKOTAK BULAT:

myra razali said...

hohoho..nak amik job ros ke????watkan aq satu...ko bnyk ms lapang kan...=P

kotak bulat said...

haha... dia da buatkan untuk ko da...

tia @ Ini Kisah Tia said...

cun apa . hmm transparent ek ?

kotak bulat said...

haah..transprent..

ArulchelseA said...

waaa cantik2... hehehe...

kotak bulat said...

waaa.... :)

kokser kokdam said...

eheh.. aku suke adiah kamoo kat bwh tu..

ArulchelseA said...

haha..sapa buat tu cntiknya..klau buatkn utk sy skali lg cantik tu..pandainyeeeee...

kotak bulat said...

@kokser kokdam Kb pun suke adiah tu.. sebb tu bg kt kamo :P

kotak bulat said...

@ArulchelseA nak ke? hahahaaa.. lau aku watkan, nti ko tak nk gune plak

Syuk Ry said...

perg.. ak pn x pndai nk wat header mcm ni.. nice..


Awas Spamming Di Laman Sosial

kotak bulat said...

@Syuk Ry huu..mekasih..bru blaja ni

bungaitucantik said...

kembang lah tuh owg puji, xyah lar aku nk wat header ko.. pasneh ko wat lar segmen cmneh..rmai yg nak join t!

Syuxer said...

header saya?langsung xde photoshop hahaha..yang awk wat dah cun..:)..bagi yng baru belajar dah kira satu kemajuan..:)

ArulchelseA said...

dah org buatkn mesti la guna..aku tk de lagi ni...nk buat tk reti..

kotak bulat said...

@bungaitucantik idung aku memg da kembg pun.. huhu

kotak bulat said...

@Syuxer yeah..mekasih.. :P

kotak bulat said...

@ArulchelseA heheh..ak segan la nk wat kan :P

ArulchelseA said...

segan tk pe lah..nnt klau dah tk segan leh la ye..hehe

kotak bulat said...

@ArulchelseA aku da tak segan da.. :P laju je..hehehe

ArulchelseA said...

hehehe..ok la mcm tu..tk cantik pun tk pe..janji ada..hehe..ni nk blanje kotak minum teh ais ni..

kotak bulat said...

hehehe.. meh kita bincang hal ni :P

ArulchelseA said...

kena bincang ke..ok...jom bincang2...

Bro ahmad said...

macam kartun majalah ujang je

era kecik said...

memanglah bro.. he he he

cantik header tu.. h e h e h e..

Post a Comment