Nyaris Jadi Mangsa ayat 'power' Bangla

seorang perempuan berusia 47tahun hampir di cabuli oleh seorang warga asing semalam semasa menunggu seseorang di pasaraya semenyih. Mamat ni naik kereta dan berhenti berhampiran dia. Dipercayai mamat ni menggunakan ketampanan *hensem sangat ke bangla ni?* dan ayat-ayat manis untuk memikat perempuan ni. Laki ni berusia 37tahun, dia turun kereta dan berbual-bual dengan mangsa. Bila dia tengok perempuan ni melayan je.. dia pun ajak lah perempuan ni pergi jalan-jalan kat sekitar semenyih. Perempuan ni setuju!

Kemudian dia dibawa ke sebuah rumah kedai di kawasan Perindustrian Ria, Semenyih. Lepas bersiar-siar selama sejam, laki ni mengajak perempuan ni masuk ke dalam rumah. dan sekali lagi perempuan ni setuju! *berani betul dia*


Selepas laki ni yakin keadaan sekeliling selamat daripada sebarang gangguan, lelaki tu bertindak agresif dengan memegang payudara perempuan ni selain cuba merogolnya.
Perempuan ni takut dirinya diperlakukan lebih kejam, dia melarikan diri sambil menjerit meminta bantuan orang awam. Kebetulan pula waktu tu ada polis buat rondaan kat kawasaan tersebut. mangsa pergi pada polis dan menceritakan apa yang berlaku.
Polis terus ke rumah tersebut dan menahan laki tu.


 TAMAT..


Em..Perkara pertama dalam kepala aku lepas baca berita tu ialah... Kenapa? kenapa perempuan tu berani ikut lelaki yang dia baru je kenal.. bangla plak tu..
kalau Aaron Aziz tu lain lah kan.. agaknya rupa bangla tu macam Hirthik Roshan kot.. *terbayang *

*memg hensem..*
p/s : sumber dari metro

21 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Aisyah Aina said...

haha....
bangla hensem macam mana pon geli jugak :D

kotak bulat said...

aisyah aina : hehhe.. ayat dia power kot.. "adik manis..mau beli ka?"
hehehe... teringgat bangla jual karpet...

Shakirin Abdul said...

bulu dada banyak ouh . haha . mintak mintak dijauhkan . Amin !

kotak bulat said...

Shakirin Abdul : mne tau ni bulu dada byk? heheheh :P

fatien ! said...

macam2 si bangla.

Anis Adila Aris said...

mesti mat bangla tu muka ala-ala shah rukh khan...haha

kotak bulat said...

fatien ! : bangla ayat manis tu.. hehhe

kotak bulat said...

Anis Adila Aris : perempuan tu plak memg mint hindustan kot..

zacky ~786~ said...

er.. xsuke bangla..11!!!

syeraheenim said...

hey adek adik manis ... mau pegi manakah ??? hahaahh teringat ayt bangla depan kedai hahah sambil bawak basikal heheheh

bungaitucantik said...

jgn kutuk2 kunk dpt pdn mukee..ahakz!

bungaitucantik said...

sbnrnyer prmpuan tu bengong! leh lak seng2 ikut laki yg xknl..adoi..

padle said...

kalo dah bangla tu,bangla la jgak....

kotak bulat said...

zacky ~786~ : xsuka nepal :P

kotak bulat said...

syeraheenim : heheh.. blh terbayang ni cara bangla tu ckp

kotak bulat said...

bungaitucantik: hahaha...xnk bangla...

Jahidih Saili said...

klu sy lah polis tu kan..saya jel perempuan tu sekali dengan bangla tu..bagi pengajaran sikit...suka2 ikut lelaki xdikenali..

kotak bulat said...

Jahidih Saili : wah.. marah benar tu.. hhehehee

MiZ Rayy said...

hahahaaa.. bangla mmg suka gna ayt mnis laa.. dlm beniaga pon sma.. ee.. geli..

SpEak But No vOiCe said...

errr....
teringin ke kt mat bangla????

eee..xde maknaye nk ikut org camtu jer???
apelaaa.....

blogwalking disini----> feel free to drop by my blog..=)

Bro ahmad said...

mat bangla hensem p..mcm pelakon hindustan kan kb hehehee

Post a Comment