SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR | TANAH TUMPAH DARAHKU


Assalamualaikum..
Pagi-pagi gini, aku takde idea nak tulis entry, 
terjumpa plak segmen ni masa blogwalking tadi..
Jom lah join sesame! 



Jawapan bagi soalan-soalan Abg Terror.. tadaaa..


1. Dimana anda dilahirkan?
Saya dilahirkan di Melaka.. Lebih tepat lagi kat Hospital Besar Melaka.


2. Dimana anda dibesarkan?
Aku dibesarkan di Alor Gajah, Melaka. Masa kecik aku duk KL, tapi darjah dua aku pindah melaka balik. *detail haa~*


3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
ofkoss la Negeri Melaka.


4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
Sebab paling kukuh ialah, aku lahir kat melaka, kampung kat melaka..aku belajar kat Melaka..
Pendek kata semuanya kat melaka. Aku suka orang-orang Melaka ni, Orang negeri lain cakap orang melaka ni kasar bahasanya... *betullah tu* Tapi aku da biasa jadi aku suka Melaka!

5 KOMEN BERKOTAK BULAT:

manjae camiela said...

hehee,,, tumpang lalu

kemboja said...

nk join jger..

bungaitucantik said...

sik join segment jer la ko neh..taw r xkje :(

meh sgah cneh jerawat

Shaherah said...

hye hye..
Assalamualaikum.. ^_^
Salam perkenalan.. Shera singgah blog ni tau..
Shera dari blogger Johor..
^_^ Yeayy!!

Kalau free, singgah lar blog shera..
http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

kotak bulat said...

waalaikumusalam.. mekasih datang sini :)

Post a Comment