Segmen #2 Blog Oh Blog : Aktiviti 1: Teringin Nak Kembali Ke Detik Itu

Assalamualaikum.. 
nampak header kat bawah ni.. 
kalau nak join dan dapat meklumat terperinci..
tekan-tekan header tu..


Sebelum aku pergi makan tengah hari ni, aku nak buat ni dulu sebab takut terlepas nanti..
'Teringin kembali ke detik itu ye'.. susah gak tajuk ni.
mesti ramai kawan-kawan nak kembali masa kecik and time sebelum result spm kan *sebab aku pun pikir gitu*

Bila pikir-pikir balik, aku tak nak kembali waktu tu, aku nak kembali awal sem lepas iaitu sem5. kenapa??? Biar aku cerita dari awal.. tapi sebelum tu.. Selesakan badan korang dulu sebab cerita ni panjang dan jauhkan bantal dari korang, takut korang tertido masa baca ni. *membebel*

Haritu result aku dah keluar tapi keputusan memang mengecewakan *tak dapat anugerah dekan*.
Aku belek-belek result tu depan belakang, cari puncanya.. Peh! subjek visual basic aku dapat C+! 
 Seingat aku, aku da hantar semua kerja dengan mini projek yang dia nak dengan cemerlangnya.*ayat takleh blah* .  Aku pun terus tanya kawan-kawan aku, berapa markah dorang dapat.. semua dapat A.. paling bengong pun dapat B+! 
Orang last aku tanya, kawan aku Meah *bukan nama sebenar*.

Aku   : ko dapat berapa meah subjek VB?
Meah : C+.. nape?
Aku  : haaaa??!!!! *mulut ternganga*
Meah : Ko dapat berapa?
Aku : Apasal ko dapat sama dengan aku??

Terkejut beruk aku time tu, dia langsung tak masuk kelas tu pun! Projek pun dia tak buat! tapi markah sama dengan aku dan tak repeat subjek pulak tu..
 Ni mesti kes lecture main bantai je letak markah ni, aku tak puas hati sebab dia tak pernah mengajar pastu bagi markah teruk macam tu pulak.. Dia datang kelas just suruh student buat kerja yang dia bagi, pastu dia blah..*geram!*
jadi, kalau boleh kembali ke detik dulu, aku tak nak masuk kelas dia! sekian ...

P/s: terima kasih kerana membaca.. nak makan bihun goreng..

6 KOMEN BERKOTAK BULAT:

K said...

baik ponteng kelas camtu kan? haha XD

Unknown said...

ko g r tanye lec tuh..asal dpt C..kot2 dye x ske ko ker..ko leh time alsan tuh :p..hehe

kotak bulat said...

@sergeant keroro taU xpe.. tak rugi pape pun lau tak masuk kelas dia..

kotak bulat said...

hahah..tak suka pe..cakap ngan dia pun aku tak pernah sempat..
nanti kalau aku tanya dia,takut dia ubah jd D plak kang

Aisyah Aina said...

haha...kesian2...bunuh cikgu tu...kahkah...jangan2 dosa :)

kotak bulat said...

wah... xde la cmpai nk bunuh cikgu ty hehe

Post a Comment