Jangan Mengalah, Akhirnya Berubah.

penat..memang penat..
seharian ni duk depan laptop menggodeh Edit html.
dok memahamkan setiap kod dalam tu. Banyak gile kod nya!
Akhirnya, tak sesia..
aku dapat jugak tukar font, and color yang aku nak ubah *tak sia-sia aku belajar Visual Basic dulu*
Jadi blog ni dah diperbaharui!

Aku baru je belajar guna Photoshop hari ni *tercabut-cabut wayar lam pale ni*

Aku da buat header baru.
Tak tahu la cantik ke tak.. *cantik ke?*

ni header lama aku:

ni plak yang baru :


Entry aku sebelum ni kan merungut pasal tak pat ukak template designer..

kesimpulannya * kesimpulan je* ,
Kalau kita tak dapat jalan penyelesaian guna cara A, kita guna lah cara B 

p/s : macam-macam aku belajar hari ni!

5 KOMEN BERKOTAK BULAT:

MiZ Rayy said...

hmm.. photoshop.. akak sy expert bab2 nie.. tp bla mntak tlg ajar, kita plak xphm apa dia ajar.. agknya org expert mmg gitu kot, xreti nk ngajar..

kotak bulat said...

ye kot.. bnda ni kena phm sendiri.. susah... ni pun belajar tgk youtube

Anonymous said...

background & header blog cantek..cute (=

kotak bulat said...

fatin ezzatee : yeke.. mekasih :)

Unknown said...

HAHAA dah jumpa header kb yg lama hehee

Post a Comment