Macam tu je ending Asmara 2 ??

Baru je abis tengok cerita asmara ni..
Tapi macam kecewa sikit sebab aku macam tak puas hati dengan ending drama ni..
Aku rasa mesti ada sambungan Asmara 3!
Ni yang malas nak tunggu ni.. tak best la cam ni..
Kecewa...kecewa..
macam tergantung lagi cerita ni..

21 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Aisyah Aina said...

tengok asmara 1 je....2 tak tengok sebab tak suka dengan shah jazle :p

kotak bulat said...

Kb lak tgk asmara2 je..asmara 1 xtgk pun.. hehehe

Mizz D O L L Y said...

Konfem ade siri 3.. Sb ending die tadi cakap pwomish camtuh.. Haha

kotak bulat said...

hehehe.. msti dy bjumpa blik bila anak dia da besar.. hehehe

bungaitucantik said...

haha..yelatu kot!!!seb baik aku xlayan!

kotak bulat said...

bungaitucantik: hahaha.. ak je yg lyn semua crita kt tb ni

Syuxer said...

asmara itu apa heheh..saya x tengok pun citer ni..movie jimi asmara tuh pernahla tengok heheh

kotak bulat said...

Syuxer: hehe.. asmara kt tb3.. ye2 je tu xpnh tgk..

humirako said...

setuju2...ending die mcm xbest...mesti ade smbungan ag nie

kotak bulat said...

humirako: betul! same mcm masa asmara 1 dulu.. tergantung cm ni la

emeera asnary said...

sabo yek kanak kanak riang sume.. hehe. if ade yg ke-3, kita layan jee ;)

kotak bulat said...

emeera asnary: hehehe.. jenuh nk tgu smbungan nye tu..

Rushdiey said...

nanti kuar asmara the movie.ahaha

kotak bulat said...

asmara the movie? ish.. lau tol gitu.. xmo la pergi..membazir~

Syuxer said...

betul tak pernah tengok hehe..biasalah sejak berakhirnya adamaya ari tuh..dah x layan dah pe2 drama dalam tv 3..kecuali citer2 seram time malam jumaat tuh..hehe itu pun jarang gak coz bz ngan bw sana sini hehe

kotak bulat said...

Syuxer: hehehe.. yela... KB caya :)

Sheda Argos ツ said...

ending th pape seb bek x tengok huhuhuhuhuhuhu.....

suha said...

cik suha xtengok dedua (^_^)

cik azeya said...

lama lama jadik cerita endon. bersambung. 150 episod agaknye. hahah

kotak bulat said...

Sheda Argos ツ: hehehe.. yg tgk ni rasa menyirap

suha: nsib baik.. xde la sakit ati kan

kotak bulat said...

cik azeya : tau xpe.. sabor je la~

Post a Comment