Senaman Menarik Sebelum Tidur

Senaman sebelum tidur, pernah buar? malam ni aku ada sesuatu yang istemewa untuk dikongsikan..
Sesuatu yang menarik.. Aku nak ajar korang senaman sebelum tido!  haa..aku da agak ramai yang tak tau hal ni.. Semua mesti terus tido je kan.. Senaman ni buat kita jadi cergas bila bangun tido..


Langkah-langkahnya mudah saja!:


1. Tarik nafas 8kali..*aku suka no. 8* 
tarik..hembus.. tarikkk...hembusss...


2. Kemudian, Pusingkan kepala 360 darjah tuk merenggangkan urat leher.


3. Longgarkan otot-otot tangan.
buat perlahan-lahan.


4. Kali ni buat laju-laju sikit.


5. Ok, laju lagi!!


6. Last sekali.. luruskan tangan dan lakukan pergerakan ini.


Selesai!

Tanpa ragu-ragu lagi, Kini anda boleh tidur dengan lena! 




p/s: sebarang putus urat atau putus tangan, sila buat aduan terhadap bungaitucantik. lalalala~~

30 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Aisyah Aina said...

akan dicuba selepas ini...hehe :D

bungaitucantik said...

klaka! terbaeeekkk!!

^ Uncle Syaf ^ said...

baik kak long...

uncle buat sekarang...he3

kotak bulat said...

@Aisyah Aina cuba jgn tak cuba..hehehe

kotak bulat said...

@bungaitucantik heheheh :)

kotak bulat said...

@^ Uncle Syaf ^ untuk orang tua, buat slow2 ye :P

Kid Lah! said...

Hahaha..jadi benda lawak la pl..adohh..

mamat said...

wahhh...comel2... : )

kotak bulat said...

@Kid Lah! hehehe.. senaman tu..

@mamat comel mcm tuan blog *perasan* :P

bungaitucantik said...

jgan luper smbungan de kat cneh~~

sambungan senaman

Ewan Zulkarnaini said...

mcm nk cube je mlm ni heeee..

kotak bulat said...

@Ewan Zulkarnaini haa...cuba jgn tak cube! :P

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

chumil aje senaman nih :P

Farid Ahmad™ said...

adoi tegeliat tengkok :'(

kotak bulat said...

@http://bukankosong.blogspot.com/ try tau..

@Farid Ahmad™ tu memg kesan kalau tak biasa..amalkan ye

kokser kokdam said...

hahaa... ambo suke tinguk katon no 2.. xsakit ke tengkuk dia.. haha

ArulchelseA said...

klau senamn mcm gini...tk tido rasanya..dah bepeluh lak..

kotak bulat said...

@kokser kokdam leher dia elastik.. hehehe

kotak bulat said...

@ArulchelseA bnda ni kena wat selalu :P

CikAizA said...

hahahaha... comellah cartoon tu... ermmm xsempat senam... mata dah tutup... hahahah

Akulah Pak Lan said...

hahaha

humirako said...

whoaaa...berkesann..haha

eddy said...

adoiyai....lawak benor laaa pulok.. btw..mana kamu dpt image2 gif nie

kotak bulat said...

CikAizA : hehehe..lau tak sempt sbelum tido,selepas tido pun tak pe..

Akulah Pak Lan: gelak je ye..hehe

kotak bulat said...

humirako: berkesan? bagus!

eddy: kat free cute emotion..

harrazdani said...

cute habis.....tp nmpk senaman ni boleh hilang ngntuk ni...x boleh buat sebelum tido..huhhu

cik azeya said...

cumenye bersenamm. huhuhu

kotak bulat said...

cume mcm cik azeya :)

sergeant keroro said...

serius berkesan :P

Bro ahmad said...

hahaa itu kartun yang senam bukan kb huhh....:(

Post a Comment