Bila aku jadi sifu

Assalamualaikum...
selamat petang, petang-petang ni aku nak berlagak bagitau yang aku telah dianugerahkan pangkat SIFU oleh roomate aku.. hahahhaa... *itu pun nak happy sangat
huuu.. Macam aku jugak dulu, terpengaruh dengan dunia blog ni disebabkan kawan aku.. dan sekarang kawan sebilik aku terpengaruh tengok kecintaan aku pada blog ni.. maka dengan rasmi nya dia melantik aku menjadi sifu dia..
Nak kenal anak murid aku?
Dia memang 'anak murid' aku..tapi cara penulisan dan citarasa blognya adalah penilaian dan pemilihan dia sepenuhnya.. aku cuma ajar buat blog je..hehehe...
Terjahlah...sokong dia yang baru nak bermula.. sama macam kita masa mula-mula dulu, susah kan nak dapat follower.. jadi singgahlah ke blog dia..

ok, cerita lain pulak..
Petang-petang ni, aku nak kongsi lagu dengan korang.. bukan lagu metal atau pun dangdut ye.. ni lagu yang aku suka dengar.. syahdu seh! lau tak minat, tak pe.. aku sekadar nak berkongsi je..



p/s: harini nak makan chicken chop..peh! meleleh air liur!

36 KOMEN BERKOTAK BULAT:

msredcheesecake said...

sifu kb,
nak jadi anak murid jugak bule?

zarul farhana said...

KB nk blnja ka tue...

nuyui a.k.a miss YUI said...

sifu..wah!! tahniah2!!ngeh2..

nk chcken chop gak!

Diari Anak Perantau said...

wah..tunjuk ajar ku sfu.. :)

Unknown said...

tunjuk ajar ku sifu!!!!hehe jom makan chopstick!!!hahaha

ziana said...

Wah dah ada anak murid... Itula kan blog ni dapat pengaruhi org..bila dah ada tu ....perasaannnnn..he..he..biasala pulak

Zul De Alexis said...

wah KB dah ada ank murid..taniah...^_^

SoLy SoLicious said...

perrgghh..dah jadik sifu ^________^

tunjuk ajarku sifu...lalalalalaa~

Niena Muhammad said...

oHh... lagu yg menginsapkn kte ... :')

TNFarhan said...

kirim salam kt roomate ek,haha

Srikandi Cinta said...

Waw KB dan jadi sifu lah.. tahniah2! hee~

RHI said...

InsyaAllah...nanti kakak terjah,

best apa lagu tu, itukan insan sanjungan kita

myhatiku said...

sifu2..tongga2..!aha:D
bukan stakat sifu je KB neyh..Dr. Cinta pun dye..;p

Anif Abdullah| AA said...

tunjuk ajarku sifu..haha..

Anak Wak Mail said...

wahhh..nak sikit chicken chop..

tak dapat tgoklah vid..:(

Unknown said...

tunjuk ajar ku sifu..proteje sorang ni tertinggal ke..

Anonymous said...

lame dah tak makan chicken cop. awal2 blogging memang jerih nak dpt followers. harap dye okay. haha..:)

me said...

waah. da jadik sifu blog.hik3 :P

Acik said...

selamat petang, sifu!

Anonymous said...

tnjuk ajar ku sifu ;D

kotak bulat said...

@msredcheesecake nk kb jadi sifu? tak layak laa... hehehehe

zarulfarhana: takde duit la nak belanja..

Khairil : chopstick mne leh dimakn.. hehehe

myhatiku: hahaha..ad la cikit2 teringin nak jd Dr.cinta :P

Bro ahmad : tak tertingal la..terlepas je.. :P

semutsengal said...

whhaa !


tunjuk ajar ku sifu gitu ;)

ainaa said...

chicken chop? masak sendiri? wow!hebakk, haha. btw, bes lagu nieh. syahdu habess

Unknown said...

wah sifu...sifu yg terbaik lh mcm gini..hehe

Ezad Skytech said...

KB...tunjuk ajar ku sifu...(^^,)

Unknown said...

naik pangkat sudah..:)

kocix! said...

dah folo dah blog si mata hitam. haha

saya eqa ikram said...

sifu kb :)

arituarini said...

ptt la tgok dah de tiga blog kat tepi tu.. kih kih dah jd sifu lak mk cik ni.. kih kih kih. .tnhniah..

biela bell said...

KB naik pangkat jadi sifu!!! cayalah.haha

Idah said...

itulah 'sifu' maknya kita tak kedekut ilmu...org kedekut ilmu dijauhkan rezki tau...

anyway layan juga lagu tu...

sudah terjah blog anak murid sifu...

Wanie said...

hehe..ramai ke anak murid sifu ni?

mohdhazlan Dreadlock said...

dah ada protege erk ...bgs2 ...tunjuk ajar ku sifu :)

Alif Haris said...

wah wah .. dah jadi sifu skrg ye kak :D hehe

Unknown said...

baiklah sifu,bui terjah blog dia sekarang jugak..hehe..*_*

K said...

wah wah, sifu!!

p/s : follower makin banyak, komen pon mendadak. terbaik! XD

Post a Comment