AKSI COMEL TUN DR MAHATHIR DAN TUN DR SITI HASMAH MOHD ALI !

Aku suka pasangan ni, sebab walaupun dah tua tapi tetap rapat kan.. aku teringat aku pernah tengok teater yang menceritakan kehidupan Tun Dr Mahathir dulu. Aku tengok kat dalam tv je..hahaa..tapi best tengok kisah dorang..

Tak macam pasangan ehem-ehem..menyampah je aku tengok.. siapa ehem-ehem tu? rahsia~~ hahaha


10 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Adam Fikri said...

walaupun dah tua, bahagia je diorang kan..

Scarlett O'Hara said...

So sweet!

ir yien 9897 said...

sy meminati tun selamanya..
seorang yg beribawa dan low profile :)

Azimiza said...

Agree.. sangat romantik walaupon dah lama kawen

syu said...

he3... no wonder la hubungan diorang leh kekal untill now...sweet jer atuk ngan nenek nih kan..

cucu umie said...

sgt2 kiut okay..

nini said...

kiut la...hehe

Bui Junaidi said...

ololo..tomei,main pis2 lagi..hehee

cik panadol said...

diorg memang suit...dari dulu lg...tp bila dah makin tua ni, lagi suit pulak sy tgk hehe...

Papa Mifz said...

wah mesra jer dorang ni kan..

Post a Comment