AKU BUKAN TOMBOY FULL MOVIE DOWNLOAD | WATCH ONLINE

Tak perlu download, kita tengok online je ok? tadi aku silap bagi link download ombak rindu tapi ni betul-betul boleh tengok keseluruhan filem aku bukan tomboy secara online ye.. jom layan sama-sama cerita ni bagi yang tak sempat tengok di wayang..

sinopsis aku bukan tomboy
Kehadiran farisa atau Eisha dalam hidup Harry dan Burn benar-benar mengubah pendirian dua jejaka terhadap gadis yang berpewatakan lelaki. Kali pertama melihat Farisa di sebalik topeng lelaki, mereka mula jatuh hati dengan gadis itu. Bermula dari zaman persekolahan yang penuh dengan dugaan kerana sering diganggu oleh beberapa orang pelajar 'pengkid' antaranya Bell dan Sam




Untuk download, kawan aku bagi link ni.. cuba korang download..  kalau salah, bagitau aku ye..
part 1 =  http://www.mediafire.com/?zqczqb7lqcggvlb
part2 = http://www.mediafire.com/?7q7bpz7s8pn9p53

MKV(350MB)

5 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Nurul said...

ala.......................slh link ke beb??adoi....cner nk tgok ombak rindu??

K O R I E said...

INI BUKAN DISEBALIK TAKBIR YEA.. ;P

kotak bulat said...

K O R I E : insyaallah tak salah..

Unknown said...

dah kena delete video nye..huhu kena la download kat mediafire..aiyakk...

yusuflaili(Goku) said...

salam,
tqlah...bolehlah aku nengok movie tomboy,harap2 line tak slow.

Post a Comment