PELAJAR UNISEL BUNUH DIRI | GANTUNG DIRI



Universiti Selangor (UNISEL): Gempar apabila seorang pelajar yang mulanya menyangka bau busuk berpunca dari tandas rosak rupa-rupanya bau mayat seorang pelajar yang mati menggantungkan diri.

Mayat, V.Rammath Naidu, 19 yang hanya memakai tuala mandi ditemui tergantung menggunakan selimut di kipas siling asrama lelaki universiti itu pada pukul 11.20 malam semalam.

Mangsa dikatakan baru sahaja melaporkan diri di Unisel Kampung Bestari Jaya disini pada rabu lalu. Setakat ini info yang diterima bahawa motif membunuh diri dikatakan akibat keputusan peperiksaan yang teruk dan putus cinta. Namun, punca sebenar bunuh diri masih di dalam siasatan.

sumber : sini dan sini

15 KOMEN BERKOTAK BULAT:

era kecik said...

putus cinta? ish3, tak patut.. =.='
apa nak jadi budak skang ni an?

# tak dapat nak mendalami perasaan orang yang putus cinta :P

yusuflaili(Goku) said...

salam;
salah cari jalan keluarlah tu..

cik jiehah シ said...

MasyaAllah... main gantung2 diri lak,..

Eza Boom Boom :) said...

Takziah kepada keluarga. :(

diana said...

depa ni memang suka bunuh diri bila
ada masalah..

fany wany said...

macam macam =="

aimie amalina said...

haigooooooo.....
nauzubillah dr semua yg cenggini..

josrevalution said...

fuhh..ngerinya,,huhu,,,er KB url blog gua slh tu,,huhu..

KaK LimAh Si SupiR said...

suke betol amek jln mudah =_=

anamizu kaito said...

hurmmm manusia..





luv,
cik ana

DayahSaleh said...

rugi je mak bapak anta masuk belaja, da gune duit bnyk.sng2 je nak bunuh diri

Anif Abdullah| AA said...

dah xde idea ke??? isyh..

iyka syafika said...

aduhai..spoi la dye nie..sje nk bg tempat berhantu la 2..sah2 la xde org tinggal da kat sne.

Bui Junaidi said...

confem berhantu bilik tu..ishhhhh

aaron aziz said...

gamba ni mahal

Post a Comment