BEZA BORANG BR1M YANG PALSU DAN YANG ASLI | GAMBAR

Borang palsu mengandungi tiga lajur tambahan yang memerlukan pemohon mengisi data bank seperi nombor akaun dan jika pemohon tidak mempunyai akaun bank mereka perlu mengisi dalam kaedah pembayaran kepada Bank Simpanan Nasional (BSN) atau pejabat pos, sedangkan borang sebenar tidak mengandungi sebarang lajur.
Ini borang BRIM yang palsu

ini borang BR1M yang asli
-

7 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Bui Junaidi said...

kak bui dh htr da borang tu..tak taulah asli ker tidak..iskk,mcm2 kalau pasal duit ni,sanggup palsukan borang..adoyaiiii

diana said...

ada jugak yang nak ambik kesempatan ye..

Citra NaniZam said...

erk.. ada gak borang palsu yer.. mana2 tempat ada jer yg nak menipu ambil kesempatan..

Panggil Aku Han said...

asli2..ok2...^_^

KaK LimAh Si SupiR said...

uishhhh..borg ni p0n ad jgk yg palsukan?

era kecik said...

macam-mcam da... ish3

anamizu kaito said...

aah mmg kat felda cik ana ni pon kecoh psl borang palsu nih..ciss~







luv,
cik ana

Post a Comment