Blog perempuan ke lelaki?

Assalamualaikum...
Sekejap rasanya dah hari jumaat, esok dah hari minggu.. bila hari minggu, traffik blog mesti jatuh...hahahha...
eh, jangan cakap aku gila traffik pulak.. aku tak kisah sangat pun, sebab hari-hari aku tetap keluarkan entri jugak kan..

Pertama sekali aku nak berterima kasih kepada mereka-mereka yang meletakkan blog aku yang tak seberapa ni kedalam bloglist mereka.. Blog yang aku perasan ada letakkan blog aku dalam blog list korang, aku tak teragak-agak nak masukkan blog korang dalam bloglist aku jugak tau..

Tapi ada jugak yang wat aku tersenyum.. contohnya bila aku tengok nama aku kat bloglist KizMyself dan Niena pengembara Ilahi ..
kenapa aku tersenyum?
Sebab blog aku ada di bahagian bloglist Lelaki... hehehe...
adakah sebab gambar aku yang menunjukkan aku macam lelaki?
atau entri-entri dalam blog aku yang menunjukkan aku macam lelaki?

blog kotak bulat ni blog perempuan.. mane ada laki suka panda comel cam kat header aku tu kan...hehehe..
Biasanya blog perempuan mesti letakkan gambar-gambar cun dorang kat dalam blog kan, tapi blog aku ni takde gambar pun sebab tak cun.. sebab tu aku tak letak..lalalaa~

Aku rasakan blog lelaki lebih santai dan popular daripada blog perempuan.. kenapa ye? agaknya sebab blog perempuan biasanya lebih sopan dan berjaga-jaga dalam berkata-kata kot.. ayat pun lebih skema..hehehe.. betul tak? 

50 KOMEN BERKOTAK BULAT:

semutsengal said...

kahkahkah..

nasiblah aku ada terperasaan blog ni dekat geng poli.



AAHAHAHAHAHAH

Afikah Aziz said...

sama cam ika,mula2 datang cni ingt kotak bulat ni lelaki tp bile tgk panda comel tu terus tukar fikiran..xkn lelaki ade panda comel cenggitu hehe :p

arituarini said...

mana de tak cun..mk cik cumillll la.... kih kih kih..

feyza said...

betul tu santai jee~~


ehh bru knl jntina blog..huhuuuu~~

SoLy SoLicious said...

hahahaha..kelakor la.. bloglist lelaki pulak tuh~ teheee..


Salam singgah dr team pelangi siang :)

Niena Muhammad said...

hahaha.. adeh.. dh tau pmpuan tpi.. tak perasan selit kt situ... hihihi, sorry...

TeAqArH said...

mungkin tersilap tu kot KB..^_^

FADZ said...

hehe..hr tuh terbaca dlm blog saper ntah mse kb wat segmen dia tulis " mekacih encik kotak bulat " =p

dAyAnA. ヅ said...

betolbetolbetol.! hehe

Anonymous said...

hehe. ade org tersilap jantina lah niiii

fa said...

ngee.. tp ada au lelaki yg suka panda.. mcm adik fa.. hee ^^

Fathiah Hamim said...

haha tapi takda la conpius sangat pun bila first datang blog neh. tengok header dah tau pompuan. :D

Sarah Mnasir said...

haha.. KB kne ltk kt sidebar INI BLOG POMPUAN.. =P

BubuBobot said...

Saya tahu KB perempuan. HAHA

kotak bulat said...

@ArulchelseA hehehe..kembang idung.. :P

Niena Pengembara Ilahi : hehehe..kak niena masukkan dlm bloglist pun da wat kb terharu sgt.. :)

Nurasyiqin: heheh..kb pun pnh bce..org pgl kb..encikk

Unknown said...

kite samala KB ade jgk yg tegur Han guna bro2....
Han pn bro2 dgn die skali la....heheh

Unknown said...

hah..aku awal2 lagi dah tau dah KB nie pmpn..tengok jejari kow tu..memang pmpn punya..takan x kenal kot..haha..hadoi...cara mengetauhi siapakah pengomen anonymous itu

najihahfara said...

x dinafikan..blog laki bes jugak sebab kate2 x berlapik haha

AshaNazal said...

jantina sudah tertukar yer. hahaha.

Ezad Skytech said...

haha...mmg tahu pon blog KB blog perempuan... hee~

Ezad Skytech said...

haha...mmg tahu pon blog KB blog perempuan... hee~

Acik said...

heheheee ... mula2 masuk sini acikpun ingat kotakbulat ni lelaki. sebab kotakbulat bunyi cam lelaki tp pastu acik taw yg sebenarnya :)

Fiizya Aurora said...

dalam hati ader taman..kreatif masing2 ar...^_______^

harrazdani said...

hahahahah...sian KB....mungkin nampak cam laki kot...;)

Aisyah Aina said...

blog lelaki memang best....blog perempuan macam blog KB ni pon best jugak :D

Unknown said...

kotak bulat ni perahsia la?..ko ni lelaki ke perempuan..bro belum kenal sangat ngan kb nie..kb bro ada dua blog...dua2 ada dalam list bro,

myhatiku said...

haha..lawak!:D
boleh pulak dyorg ingt lelaki..he..maybe myhatiku tau KB pempuan sbb ade gamba kt #WW dulu..:)

Unknown said...

gmbo sis tu pkai mcm gitu..mcm lelki sikit kot..tu yg tak perasan sbnarnyer

mohdhazlan Dreadlock said...

kotak bulat ..jom exchange bloglist ngan aku..kalu sudi la ...:)

Norhisham Nordin said...

eeee... kite lelaki tp kite suke panda jugak tau...

ngahahahaha... sila muntah..!!

Cik Baju Kurung said...

CBK baca entry , tengok blog and gambr pun dah tahu KB nie pompuan =)

ainaa said...

sebab blog perempuan lebih emosional. HAHAHA

ir yien 9897 said...

hahaha..

tapi yien gila trafikk.teeeett..

mujur yien letak kamu bloglist BFF, campur laki dan pompuan di situ.. huhuhu

arituarini said...

mk cik memng mcm tu..tk leh puji tu..dah kmbang idung..kih kih kih

Sri_Tulip said...

laki ea??? Ai awk..nak kenal bley???nk no bley???nt sy call awk ea?? Hehhehe

Anonymous said...

betol !
first time sggah blog nie pn ingtkn
blogger nya lelaki ..
rupa2nya prmpuan ..
huhu ..

me said...

haha. tersilap jantina dah ^^

Wanie said...

KB, tau xpe..
sbenarnye wanie penah gak nampak KB ade dlm bahagian blog laki tu..haha
tapi segan lak nak tegur empunya diri tu..:D

RHI said...

dia orang confius tu, hihihi...habis sekali cerita tunggang motor, cam ganas je hihi

syuxer said...

syuk tau KB neh girl..:)..maybe first time boleh tersalah anggap neh laki ke girl heheh...

Unknown said...

keh keh keh..nasib baik diorang tak letak dalam senarai : jantina tak dapat dikenalpasti...

hahaha lawak betul le...

Tea Dno said...

haha. 1st dulu, tea pn ingt ni belog lelaki ohh. mungkin dr segi kaler kot? hehe. sapa kata xda laki suka panda? :P

vampire's lovex said...

sebab gambar profile blog kau kot !!

kompius gender hahaha..

ok la tu,kalau org anggap ni blog laki,mkna nya blog kau gaya santai...ecehhhh hehe

Unknown said...

HAHA kesian KB! tapi..MB sniri pon dlu ingat laki huhu

Areyoudys said...

as salam..
haha~ dulu masa mula2 pakcik perasan kb join segmen enche ben yang buat cerita pasal gambo erl meluru laju tu pun, pakcik ingatkan kb ni lelaki.

haha

>_<

dan tengok gambo headshield tu pun, boleh namapak cam lelaki. hahaha~

zeeLa-AtiE said...

sebab bez la kot ..hehe =)

HanTu-ToMYam said...

yeke????

tapi blog MK ada gambar panda gak..lagi besar dari kotak bulat tau..hehehehe

Unknown said...

hehe..lain kali kb kena letak trademark kat blog yg bagitau kb ni seorang perempuan..kalau x mesti org akan fikir kb ni lelaki..*_*

K said...

hehe, sebab tak state jantina kot XD

Belog Sambal Belacan said...

SB pun dah letakkan blog KB dlm bloglist belog sambal belacan.

Post a Comment