Blogger Arul dan Big Apple Donuts & Coffee

Pernah makan Big Apple Donuts & Coffee?Apa donut kegemaran? Apa pendapat tentang BADC??

Pertama kali aku merasa Big apple ialah dua tahun lepas sewaktu aku sedang bersenang-lenang di atas katil asrama, tiba-tiba seorang kakak senior mengetuk pintu, lalu aku pergi membukanya.. Pantas akak tu jengahkan mukanya..
dia : " dik, nak beli donut? big apple punya ni"
aku : "apple??"
aku jeling donut tu, tang mana apple nye pun aku tak tahu, yang aku nampak warna coklat je.. aku beli jugak donut tu sebab nak merasa.. rasa dia sama je macam donut biasa cuma tu letak coklat, yang biasa aku makan letak gula.. hahaha..aku memang kuno..

Balik rumah aku cari kat internet pasal benda ni, dan baru aku tahu pasal makanan ni.. Apple tu nama tempat dan bukanlah perasanya ye.. tengok gambar-gambar je dah buat aku terliur..Jadi lama-lama aku suka makan donut ni..

Apa donut kegemaran ye..

semua aku suka sebenarnya.. tapi kalau yang paling-paling suka ialah california almond

Apa pendapat aku ye tentang BADC? aku rasa masalah aku dengan tempat ni ialah masa operasi..aku tak puas hati sebab dia tutup awal sangat! pukul 10 malam dah tutup.. apa kata panjangkan masa operasi supaya jadi 24 jam, jadi mudah aku nak beli bila-bila masa aku suka..kan arul?

(arul akan kata :banyak cantik muka hang! suka hati je nak suruh ubah masa)

aku cantik? eheheheh..


9 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Unknown said...

hehe, donut big apple memang sedap! sesuai dengan harga dia la..tapi, malangnya tak de kat pekan Eza lagi,,huhu..:(

Sarah Mnasir said...

ara suka Big Apple ! suka donut the alien ..

Aien Not Alien said...

samalah..suka california almond...


sedapppp...kekacang almond rangup dan manis2 tu..alahai...

maszull said...

assalamualaikum KB...mama pun suka sgt ngan donut Bigapple ni mmg best....:)

RHI said...

ooo...Arul akan kata macam tu ek, akak pun akan kata cam tu gak kut..ahahhaaaa

donut gebu akak suka

L said...

baik beli yg kat pasar pagi je.. hehehe

jom baca kejap=0
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

anamizu said...

donut big apple! owhhh sedap! =P





luv,
cik ana

Nurul said...

ahahahahha...byk cantik??
kekekekeke...mana blh opn 24hrs la beb...thanks buat entri nih..

Zul De Alexis said...

sm x penah makan lagi nanti kb belanja yew..:D

Post a Comment