Cinta pudar

Lelaki,
sebelum mendapat hati si gadis,
Berpuluh ringgit pun sanggup habiskan,
kerusi pun sanggup tolong tarikkan..
hulur rokok pun hang sanggup tolak..
bila di tanya tentang cinta,
hang kata.. cinta hanya untukmu sayang..

Bila hati si gadis dah terpaut..
mula berubah,
merasa hati si gadis memang miliknya,
tak perlu lagi jaga hati,
tak perlu lagi kata-kata sayang..
bila ditanya tentang cinta,
hang kata.. cinta itu tak perlu di ungkap..
aku kata.. hakk tuiii!!!

29 KOMEN BERKOTAK BULAT:

diana said...

sorang asyik memberi tapi sorang lagi hanya nak menerima..
itu tanda2 cinta pudar...:)

Anak Wak Mail said...

lelaki semua sama je...dah dapat,,layan cam hampeh..(teremosi pulak)

PCL said...

..ayat2 cinta memang hanya keluar pada mula kisah je...kalau dah lama kelu lidah untuk berkata.

..Lelaki romantik yg sebenar2nya adalah dari mula hingga akhirnya sama saja, maybe semakin romantik seiring usia perhubungan mereka.

berhati2 dgn keromantikan lelaki...sikap biasa2 itu lebih menyenangkan daripada romantik yang dibuat2.

SoLy SoLicious said...

mnusia, cepat benor berubah..

~iz~ said...

cuba cari sebab nape boleh berunag tu...mana tahu sekadar nak menguji..

Belog Sambal Belacan said...

sayang bkn dgn ungkapan tp dgn perasaan..:)

KaK LimAh Si SupiR said...

itulah lelaki =_=

Paris Lipton said...

tulah, lelaki...
sobs juge

Niena Pengembara Ilahi said...

moga cik KB dpt jodoh yg baik

Anyyss Shuhaimi said...

aik?

3no gr33ny said...

lumrah..huhu
hampeh kn..

Peah Glemer said...

sebab tuh aku single. tak payah sakitkan hati sesape.

budakijaupendek said...

entry kecewa ke ? hehe

AIEN NOT ALIEN said...

usaha nak dapatkan memang gempak..

bila dah dapat usaha nak pertahankan suam2 kuku je...

ditegur baru jalan....tidak, macam tu jelah..

sesetengah orang la..hehe..

NasZ said...

hahaha...betul la kot? tapi saya nyer plak :

Bila disuruh pilih antara diri ini dan pengkid, mengapa pengkid dipilihnya? Walaupun setia pada dia seorang dan macam-macam dilakukan untuk gembirakan dia. Tapi pengkid yang dipilih dan diri ini dibuang. Mengapa?

MOHD NASER.com

maszull said...

salam KB...berdoalah semoga cinta n sayang itu tetap kekal selama2nya...:)

Santri T.P.I.N.I said...

itulah namanya lelaki romeo...hahaha

aWaNnies said...

sangat suka entry anda yg ini..hehehehehe

eh eh..xder kotak jerit ker ???hihihi
atau sy x pasan?

Bro ahmad said...

hahaa kb ni romantik sampai tua hihii..bagus2 kb kasih sayang tak semestinya luahan kata..lihat tingkah laku dan gerak hati dah tau dia ambil berat kt kb atau tak?..ada yang mulut je manis bak gula tapi hati hitam..kb nak macam tu ke?..depan je tunjuk baik,

lisa min said...

Hahaha. part akhir xboleh bla. haha.

sume itu klise. awal2 sume indah.

hilang madu, sepah tak habis habis =)

sleeping_maniac90 said...

laki sume sme je grrrrrr hehe

si kiut lavender said...

lelAKI sering kali begitulah tingkahnya...semakin susah nak kejar perempuan dya akan kejar sebolehnya tapi bila dah dpat dya merasakn ego perempuan tersebut dah jatuh ketangannya dan mulalah berasa tinggi diri lalu meninggalkan perempuan tersebut terkontang-kanting..

Khairil said...

aik..bila marah boleh cakap loghat kedah?...

hehe..biasa le tu..bukan semua lelaki mcm tu....bergantung kepada seseorang individu...

[sutera kasih] said...

kebanyakkan lelaki camtu..hakk tuihhh tapi tak semuala huhu

Saiazuan said...

cinta je.. kawin je la..hehe

sha my heart said...

no komen.. haha~

malas nak komen bab2 ni. nanti teringat balik, sedih pula. semangat Sha baru nak pulih, kena lebih berhati2 =)

msredcheesecake said...

Betul, itu meme pangai laki...

ArulchelseA said...

si kiut lavender:tk semua laki cam tu..ada laki ttp brpegang pada kata2 dan janji2nya biarpun pmpuan tu dah syg kat laki tu...

manmala said...

jln2 tgk pesaing contest ni. hehehe
jln2 lah blog saya ye...

Post a Comment