pengaruh boboiboy!

Masa dalam kelas, pensyarah aku tanya kat student, faham tak apa dia ajar.. semua jawab faham..
dia kata " baguslah kalau faham"


Tiba-tiba ada tersengar suara yang kata " TERBAIK!!" Macam gaya atok boboiboy.. Err, ada yang tak pernah tengok ke cerita kartun boboiboy? dah boleh duduk dalam hutan lah tu kalau tak pernah tengok.. Sekarang semua orang teringin cari game boboiboy pulak..

Ok, balik pada cerita..
Pensyarah aku mula ajak bersembang.. dia kata anak dia suka tengok cerita boboiboy tu kat rumah..jadi dia pun kena tengok sekali cerita tu.. Cerita tu memang best pun.. Tiba-tiba,  Kawan sebelah aku menyampuk, dia kata
 " Cerita tu biasa je, takde beri kebaikan pun"

Pensyarah aku terus kata..
"apa pulak takde kebaikan? cuba kalau aku tukar kau jadi kuih, tukar jadi coklat pun boleh.." (sambil tunjuk gaya nak tukar member aku jadi coklat)
tak sempat dia habiskan ayat dia.. aku secara tak sengaja termenyampuk.. aku kata.
"Err.. encik dah terpengaruh ni"

Apa lagi, bantai gelak budak kelas aku lepas dengar.. pesanannya, orang tua pun boleh terpengaruh dengan cerita kartun, apatah lagi si anak-anak kan..

32 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Bui Junaidi said...

anak2 kak bui suka main perkataan TERBAEKKK tu..siap ada tambah LEK LU lagi..huhu

abghani said...

kartun semua org suka

shahrul ™ said...

err..mmg knyataan..hehe..bkan budak2 je,org tua pon leh trpengaruh..

BeloG MTT said...

BoboiBoy memang TERBAEKKKKK ! Hehe :D

Bella Bell said...

kah kah kah... comelnye pensyarah lu tu :)

Ezad Skytech said...

haha...sape kata budak2 je minat cerita ni kan...mak ayah budak pon ada yang tengok boboiboy ni kan KB...hee..

Panggil Aku Han said...

boboiboy...terbaik!!!

aimie amalina said...

hahahaha
weh
sempoi ah lec niii
ni ke lec yg kejut KB ritu?
heheheh

Si BuDaK KaChAk said...

bez ape citer tu....terrrbaaaaeeeekkkkk!!!! ehheheh

Tentang Kita said...

huhuhu...teringat masa blik kelantan b4 raya...owg sibuk nak beli baju melayu tetapi adik ke-2 bongsu sibuk nk cari baju tido boboiboy nie...alih2 xde saiz boleh tangkap nangis lak kt kedai tu...

budakijaupendek said...

hahaha
a'ah kan.
mcm terpengaruh je.

kiz said...

anak aku dah hafal dah jln cerita dia..haha..

hira said...

memang TERBAIK la pensyarah tu. hahaha :D

Shaherah said...

hahahha shera pun sbenar nyer terpangaruh tgk cerita ni.. best gler..

nuyui a.k.a miss YUI said...

kuat terpengaruh tu..

josrevalution said...

hehe..kartun boiboi nie baru lagi tapi nampak gaya mcm best je..sedikit santai..huhu

Bro ahmad said...

terbaikk hehee upin ipin best jugak

eyryn said...

hehe. .tpi, bobiboy mmang best ! haha..
ptang ade, mesti nak tengokk. .
even da ulang :)

harrazdani said...

lecturer pun manusia biasa.hahahah

najihah sahami said...

haha...lama xtgk boboboiii..huhu...

naim said...

Terbaikk.....

http://pemudattbc.blogspot.com/2011/09/aniki-dilema-palestin.html

SoLy SoLicious said...

anak sedare kite asyik nan boboboi die...siap hafal dialog lg ha..

NasZ said...

saya jarang tengok tp cite mmg best. terpengaruh dengan ayat "terbaik".hehe.

MOHD NASER.com

KaK LimAh Si SupiR said...

ahhaa..abg kaklimah p0n tgk cite 2 dgn anak2 dye :P

Anif Abdullah| AA said...

anif suka tengok kartun ni.. lawak tengok sigemuk tu.. adakah telah dipengaruh? :P

alia najiha said...

HAHA .
katun besh rugi la ta terpengaruh .
'terbaik' :P

siti kektus said...

hahahha. terbaik lah. ;)


tp sekarang dia asek ulang yang dulu2 punya je boboiboy tu.

sj said...

errr.. aku rse ak pn dh trkene .. ringtone mesej ak lgu boboiboy .. ari2 nyanyi lgu boboiboy ... errr.. ak trpengaruh x_x

Nafisah Ruslan said...

adik saya kalau tengok cter boboiboy tak pernah muak.. siap hafal setiap episod dengan lagu2nya sekali.. dahsyat!

boboiboy!

Afikah Aziz said...

ika pun suke tgk boboiboy ,tp skg tv rosak jd xdpt tgk hehe..nk online mls lalala

khatgrafik said...

Hahaha memang terbaekk lah :)

adorable4teen said...

Boboiboy semestinya terbaik dalam terbaik!

Post a Comment