makan benda yang sama?

Semalam aku pergi kedai makan untuk makan malam, aku pergi dengan member-member.. bila duduk je kat kedai tu, maka datang lah si pelayan kedai untuk ambik order..

Pelayan kedai : adik nak minum apa?
aku : errr... (berpikir)
Pelayan kedai : nak teh O ais ke?
Aku : haa.. betul!
Pelayan kedai : Nak makan pe?
aku : emmm.. (berpikir lagi)
pelayan kedai : nasi goreng ayam ke?
aku : haaa.. betul! nak nasi goreng ayam.. hehehe
pelayan kedai : dah tau da.. hehehe

ok, pelik tak bila pelayan kedai tu tau aku nak makan pe?
 tak payah pelik.. aku selalu pergi kedai makan tu.. dan aku selalu order benda yang sama.. hahaha.. sampai dia pun ingat apa yang aku makan.. biasanya dalam satu kedai tu, tak semua masakannya sedap kan.. jadi aku makan pe yang aku rasa sedap je..

korang plak.. ada tak selalu order benda yang sama?

20 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Shaherah said...

teh o ais tu memang slalu order.. malas nk pk air laen.. hehe..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

lama dah xmkn kat kedai..

time beljar tu,rajinlah kuar dgn member2..

rindu lak zmn belajar..huahua..

josrevalution said...

hehe..bease lah tu..dulu msa keja salesman ka kl cam tu juga...asyik ka kedai pakcik je..lelama xyah order pun nasik sampai..haha

anamizu said...

cik ana pun selalu gak cmtu..
bile p kdai yg same,mesti org kedai tu dah tau dah nk mkn ape :P

Bro ahmad said...

errr kb tanya kat bro ahmad ni..nak belanja ke?.....jom kb laju je ni..nyiru tapak tanggan tadah ni ha

temah keroppi said...

ade..nasi bujang ngan milo godzila...kedai vip..kt merlimau..:D

Ezad Skytech said...

haha...macam sama je KB..tapi menu lain la..sebab da selalu sangat datang kedai tu..kah3~

aimie amalina said...

agak ahhh
smp kekdg tak tawu nak mkn ape tu yg piluh mkanan yg same tu
aiyaaaaak
hehehe

Lady Diana @ Lat'z said...

ni mesti 'aku' tu selalu pergi tempat makan tu..regular costumer..kalau lain kali dia nampak 'aku' tu datang mesti dia tak tanya lagi..tetiba pula 'aku' terkejut bila pelayan hantar teh O ais dan nasi goreng ayam..haha

yusuflaili said...

salam;
selalu jugak terutamanya minuman..tang mkn pulak selalu berubah ikut selera...

Nafisah Ruslan said...

betul tu.. kalau dah setiap hari pun makan kat kedai yg sme, bile 1 hari kita xdtg, mesti dia tanye.. hehe

Zul Fattah said...

sama r wei.. huhu.. tapi itu kalau aku g kat kedai tempat aku.. ni tempat baru pulak.. susah r sikit..

Afikah Aziz said...

errrr rasanye ade gak order bnda yg sama hehe

Dewa Tempur Maharaja said...

yah..memang betul tu...selera kita..kita sendiri yg tau..ye tak..?? xkn nk ikut selera member plak...ahahaha...

QueeN TerataI said...

selalunya mmg order makanan yg sama sbb dah tau sdap ke x.. kalo nk cuba yg baru suh kawan order pastu rasa sikit.. heheheheh kalo ok nextday baru leh order...

diana said...

tak de...
heheheh

Aku Si Pujangga said...

haha.. ok la tu..

[sutera kasih] said...

dulu2, kalo pegi kedai mkn, xtau nk order apa..asyik2 order milo ping, nasi ayam..boring hehe..
bila dh besar cket, order pelbagai dh..sbb nk rasa semua :P

mindaKhayaLan said...

mk pun pernah mcm tu gak..sampai naik malu dah kalau dtg tmpat tu..hehehe

cik sakdi said...

xade la slalunye same. tapi slalunye 3,4 menu yang berulang2 haha

Post a Comment