Aniaya kawan atau buli?

Jam pukul 8.45, Milah mandi sebab nak bersiap-siap keluar dengan kawan-kawan. Nayan dan Lala kawan serumah Milah tapi dorang tak keluar sebab malas. Masa Milah tengah seronok mandi, dorang buat plan best punya.. Dorang tutup semua lampu dalam rumah dan akhir sekali tutp lampu bilik air. Maka gelap gila lah satu rumah! lagi dahsyat, nayan tarik tuala dan baju yang milah sangkut kat pintu.

Disebabkan Milah ni penakut gak lah, nayan berdiri depan pintu dan buat muka menakutkan sebab dia tau Milah mesti tengok celah pintu punya.. Memang betul milah mengintai, menjerit kuat gilalah dia lepas tengok muka nayan..

Milah jadi mengelabah gila lepas tu terjerit-jerit macam orang gila..
" Nayan, bukaklah lampu! jangan lah buat macam ni wei.."
Nayan senyap je..
"Lala, bukak lah lampu.. gelap ni seh!"
Lala pun senyap jugak..
"BUKAKLAHHH!!'
Dorang biarkan je Milah terjerit-jerit ketakutan.. Nayan kesian gak tapi sabar kan jugak hati sebab nak balas dendam! Balas dendam sebab Milah tak nak tutupkan lampu kat bilik..Milah macam dah nak nangis dah, 10 minit pastu baru diorang bukak balik lampu bilik air tu..
sekiann...

Kejam ke??

p/s: nayan tu aku.. kisah benar..hahahah

24 KOMEN BERKOTAK BULAT:

faridah nazurah said...

haha taktik lama nak kena kan member. ingat lagi masa PLKN dlu ada sorang kwn ni siap baling katak dlm toilet lagi. sape yang tengah syok2 mandi tu nahas la.. hahahaha

muhamad hanif said...

wooo,

tak cukup kejam lagi tu. Tambh lagi-tambah lagi.



HAHAHAHAHAH

Bro ahmad said...

jahatnya hahaa tak kejam cuma zalim je hihii...nak sakat kb bleh

Ezad Skytech said...

haha...ni kes buli ni..boleh buat report..haha..

ezad pon dulu pernah buat macam tu jugak..sebijik la...ada sorang member ni masuk bilik air..semua pakat tutup lampu..lepas tu semua senyapkan diri..hahah~

kak lang said...

hahaha, kejam la jgk...

Bui Junaidi said...

buli dgn aniaya..sama lah tu..hahaha..wah,lama kak bui tak dtg sini..dh berubah wajah blog KB ni..cantik2...

Alysha Nur syahirah said...

bukan kejam , bukan aniaya kwn.
just pgajaran pade si milah tuh.
haha.. (: nice post.
nayan tuh. noty gilerh. hahahaah

lisa min said...

memang kejam. kalau saya dah majuk sebulan dah tu. haha. isytihar perang! hahaha.

Myera Nyera said...

haha giler kejam kot kahkah

Acik said...

Ganas juga kb ni yer ... :)

budakijaupendek said...

hahahaha
ok, keji je kot..
kesian kamu

Luqeem™ said...

haha..agak kejam disitu..harap ada pngajaran la kpada ssiapa yg buli n dibuli tu..haha

Zul Fattah said...

ko jahat.. haha..kecian kat milah.. padam muka dia.. huhu

yusuflaili said...

salam;
ingatkan nak buat kejutan sambut hari jadi tadi....

~SpEakEr Sek0LaH~ said...

Nakal btol,kes buli ni..Hehe
http://speakersekolah.blogspot.com/2011/09/yeaydah-ade-header-sendiri.html

asnizaziz said...

haha, ini kes buli ni :p

Mr.Thinker@Ali said...

kau kaki buli. nanti kena buli balik baru tau. hahaha. :p

Anif Abdullah| AA said...

haha.. maunye tak nangis kann..
oo buli eh :P

hana sudradjat said...

ya-memang kejam. :|

Khairil said...

kuat mengusik ye... :D

Miscellaneous Smiles said...

ahh kejamm..sian kat milah

sha my heart said...

haha~ sakat ye..

Kak Yatie said...

meman kejammmm....hahahhaa
tak baik tau menyakat orang...nanti orang tu pulak di sakat sakat hihihi

yayath said...

haha...agak kejam di situ..hehe:)

Post a Comment