amaran! bila baca boleh muntah!

Pernah tak kita kenal dengan seorang laki/perempuan,
 kita terpegun dengan gaya dia,
berdebar bila ternampak hidung dia,
terus jadi cover gila bila bercakap dengan dia,
depan kawan- kawan asyik sebut nama dia je.
pendek kata kau jadi gila..
tapi lepas sebulan dua, perasaan hilang.
agak-agak tu perasaan apa?
bagi aku itu suka.

pernah tak kita lalui satu hubungan yang indah pada awalnya, 
tapi lama kelamaan jadi bosan,
terasa yang kita tak perlukan dia dalam hidup kita..
tapi kadang-kadang jadi rindu sangat bila dia sibuk.
kadang-kadang rasa dia merimaskan lah pulak!
Masalahnya bila dia dah pergi dari hidup kita,
baru kita sedar kita tak boleh kehilangan dia..
bagi aku itu cinta..

p/s : jangan ada yang kata aku jiwang.. nanti aku sorok belakang almari baru tau..

41 KOMEN BERKOTAK BULAT:

::Miss Hearty:: said...

huwaaaa..penah rasa cmtuh ;( bila dah xde bru nak tercari-cari =__='

cik idora said...

cinta itu buta... dh hilang barulah nk mnghargai...

Yatie Awang said...

hahahha...tak cukup jiwang lagi tu

3no gr33ny said...

mm ad btolnye jgk..
kalo suka tu jap je..hilang mmg xrase pape..

Murnie said...

haha .. alo sweet nye nak nyorok blakang almari ..

Anyyss Shuhaimi said...

gua pun pernah rasa macam ni. haha!

msredcheesecake said...

Jiwang...wha hahahaa.... Tak salah pun. Salah ke?

Saddila said...

hahahha . kadang2 pon ada rasa mcm KB rasa .

seronok la rasa mcm tu .

kadang2 benci , kadang2 cinta . auwww

Panggil Aku Han said...

suka sngt entri ni..

budakijaupendek said...

suka perasaan cinta tu =)

Bro ahmad said...

kalau berdebar bertentang mata tu cinta la kb....lepastu kalau tak nampak dia..rasa sesuatu yg tak kena....:)

Hanih Borhan said...

besh entry ni...jiwang! :D

Paris Hilton (M) said...

ee jiwang!!! cpt gi sorok..

cik ija said...

suka tak bermakna sayang..

Miscellaneous Smiles said...

macam aku !!

arhh arh arhh ak tak suka =D

Azumie said...

setuju...

Ini Kisah Tia said...

sokong gileeee ~~

alia najiha said...

athooi ! serius !
penah ada perasaan macam tu .=='
huuu .

aimie amalina said...

kikikiki
ehem2
cek KB dalam zone mne ni?
hihihi

[sutera kasih] said...

pernah mengalamai situasi kedua tu KB wuwuwuwuwu tacingla pulokkk

kiz said...

ada ada..tapi dulu2 laa...zaman bujang trang tang tang..kah kah

muhamad hanif said...

Err,

aku pun tak pasti weh.

KaK LimAh Si SupiR said...

ahaha..jiwang! :P

♥Lady Ainaa♥ said...

sejujurnya, ena pernah merasainya..hahahahah

iMBobo said...

kb memang jiwang! lps ni panda menyorok belakang almari pula hehe

Alysha Nur syahirah said...

hurmp.. ally penah rase satu ketika dulu. nice topic KB :)

AIEN NOT ALIEN said...

pasti ada rasa macam ni...suka & cinta...

Faaein Talip Roy said...

haha.. bolehlah dikatakan jiwang..

salam singgah n kenal.. (^^,)

Ezad Skytech said...

macam pernah rasa je...heee :)

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

waaaa bulat, mantoplah......

Khairil said...

indahnya bila timbul perasaan tu...

Anif Abdullah| AA said...

ngaaaaaaa....

nak kata KB jiwang gak :P

aiEz said...

euww jiwang,heh...tak ada lah jiwang,lumrah sbg manusia ni perasaan rindu tu mmg ada...jarang sgt hargai apa yg ada didepan mata smpailah satu ketika dah kehilangan baru nak terasa...:)

Acik said...

yeay yeayyyy
kb ada boy friend! kb ada boy frienddd! :)

myhatiku said...

wah..mcm pernah je..cinta ek tu..he

KB dah terkena tempias jiwang myhatiku neyh..aha

SoLy SoLicious said...

ok.. tempias kt hidung sendiri,..uhuhu

Bui Junaidi said...

jiwang nya KB..muat tak belakang almari tu nnt..hehehehe

siti kektus said...

haha. tak jiwang lah. biasa je tu. ;p



eceh, muatke nak sorok belakang almari? ekekeke ;p

Belog Sambal Belacan said...

biasalah tu jiwang KB..

layan jiwang lg best..huhuhu

ArulchelseA said...

kdg2 yang merimaskan tu lah membuat pempuan tu happy masa berduka dulu..dialah peneman ketika pempuan tu sunyi..dialah yg layan kerenah pempuan tu dgn gelak ketawa..

cuma pempuan tu mudah lupa..

ArulchelseA said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment