SAYA NAK PROMOSI JUGAK

assalamualaikum...
Segmen aku dah selamat selesai.. aku tengok segmen yang aku buatkan tu macam berjaya... korang rasa segmen aku tu boleh dikira berjaya tak?

harini ni teringin pulak dipromosi oleh kak niena..hehehe.. dah lama teringin, tapi ari tu aku ingat dah tutup so aku join sekarng! lalalala~


Aku nak jugak sekali sekala dipromosikan..mana tau kot-kot nanti leh buat orang kenal blog aku yang takde orang kenal ni..hahhaaha...



p/s : segmen sekarang tiba-tiba jadi banyak..nasib baik segmen aku dah lepas..hehehe..

20 KOMEN BERKOTAK BULAT:

ainaa said...

haha. rajinnye. nak join tapi dah malas. kehkeh.

Unknown said...

Hai kb..dah glamer @ femes pun nak di promosi ke? xixi

Hafizin Jamil said...

bila plak nk buat segmen?haha

Zul De Alexis said...

aikkk..kak niena pon wat segmen juga...hehe..segmen kb berjaya dh...:)

Niena Muhammad said...

:)

Nasz said...

wah..nak gak dipromosi..

MOHD NASER.com

zarul farhana said...

segmen tue brjaya la...

Unknown said...

jangan risau la kb,,kalau rajin buat segmen scare x langsung name kb dipromote2..hihi

Fathiah Hamim said...

selamat di promote? err hehe

Yanaa said...

wah2..KB join segmen jugak yew..gud lap!!!

Unknown said...

selamat bersegmen dan dipromot....join , jgn tak join..hehehe

Anonymous said...

nk promosi gak la gtu

semutsengal said...

Err,

aku tak reti nak komen segmen promosi..



;)

Acik said...

betul betul, kiri kanan depan belakang mana-manapun ada segmen ...
selamat bersegmen ler! ::)

SYAF said...

salam..dah ramai yang kenal ngan KB...

syaf masih sedey lagi sbb tak dapat nak join segmen KB tu... uWaaaaa...

Ezad Skytech said...

hehe...sesekali nak juga kena promote.. ye tak KB...? (^^,)

Unknown said...

hehe berjaya lah segmen tu kb. thanx taw!

Sarah Mnasir said...

mmg bjaya la KB.. ^^

Areyoudys said...

wa'alaikummussalam..
WAH! rajinnya!
pakcik dah tua. tak larat. ekeke~
erk. dah masuk waktu. out jap

K said...

suka bro ahmad punya komen, hehe XD

Post a Comment