#8 promote blog

Assalamualaikum...
Hari ni diteruskan dengan blog yang seterusnya.. hari ni 5 blog lagi yang dipilih untuk diterjah oleh korang.. hehehe..

1.

2.

3.

4

5.

ok, ni dia 5 blog untuk hari ni.. (maaf yang tak letak header, paint aku asyik hang + malas)
Aku tau korang rajin dan tak malas macam aku ni kan.. hehehhe...
jom singgah ke blog dorang ni.. kalau tak sempat singgah sekarang, petang pun boleh.. yang penting singgah ye.. tunjuk yang kita support mereka..
sekian...

p/s : korang.. boleh tolong komen kat sini tak? KOMEN SINI
aku segan nak promote benda ni kat blog orang, jadi korang komen ye.. 



16 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Norhisham Nordin said...

ok... nak gi terjah blog diorg nih... anyway, dah letak pic kat iklan free tu... menumpang kasih di blog kotak bulat... huhu..

Segmen Simple : Jom Komen Entry Saya

Acik said...

jom terjah!

K said...

KB, kita sama-sama malas :P

kotak bulat said...

@Norhisham Nordin ok.. jom terjah

Acik: :)

sergeant keroro: da lame da tau kero malas.. :P

Proud Mommy said...

nak terjah juga :)

Ezad Skytech said...

yang blog terakhir tu malas la nak terjah.... tak best... haha~

kotak bulat said...

Izzat Nazmi Saiful Bahri: hahaha..blog spe la g terakhir tu ek :P

Ezad Skytech said...

@kotak bulat

entah.. tak berapa kenal sgt tuan blog tu... haha~

semutsengal said...

ok.ok.

esok aku pulak kan ?



HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Wanie said...

lepas lunch baru terjah la..hehe
takde energy skang ni..lalala

iPai said...

wah .. pilih laa blog kita .. hehehe

kotak bulat said...

muhamad hanif : hahahha...ntah2..

Wanie : janji terjah.. :P

iPai: hehehe...

Lissa Supplement Shaklee said...

xder pun blog kite??? hehehehe

Sarah Mnasir said...

terjah blog dowg.. ^^

nadiarosle said...

jom jom terjah :D

Sri_Tulip said...

erk!Header sy ketiadaan... Huhuh...xpela.. :)

btw, thanks ea sbb sudi promot my blog... :)

Post a Comment