Sinopsis Drama Vanilla Coklat | TV3 slot Lestary

Nampaknya malam ini episod pertama drama vanilla coklat akan disiarkan di TV3, aku tengok kisahnya macam romantik komedi. Drama ni menampilkan pelakon baru aiman mentor, jadi kita sama-sama tengok bakatnya dalam lakonan ye.

Dari sinopsis drama ni, aku rasa jalan ceritanya sama je macam dalam novel-novel melayu yang pernah aku baca. Kisah tentang perkhawinan paksaan dan akhirnya jatuh cinta bila sampai masa nak bercerai.. Pengakhiran cerita yang boleh diagak sebenarnya.

Tapi tak apa, mungkin ada sesuatu berlainan yang menjadikan drama ni lain dari yang lain kan.. harapnya tak mengecewakan penonton ye..hehe..

Sinopsis Drama Vanilla Coklat Slot Lestary TV3
Drama Vanila Coklat mengisahkan tentang kisah pelajar lelaki dan perempuan yang saling membenci antara satu sama lain. Namun atas permintaan keluarga, mereka dipaksa berkahwin tanpa rela. Akan tetapi sebelum perkahwinan berlangsung, mereka telah menetapkan satu perjanjian selepas enam bulan berkahwin, mereka akan bercerai dan mengikut haluan masing².

Selepas itu, apakah yang akan berlaku ? Adakah mereka akan jatuh cinta ataupun terus membenci diantara satu sama lain dan seterusnya memutuskan untuk bercerai ?


vanilla+ coklat .. berbeza warna dan rasa..tapi bila digabung, bertambah sedap! nyummm2!

9 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Pendamba Mawar said...

best ke citer ni.hehe.. kureng ar citer melayu

Ca Ezah said...

dah citer baru da..rindu nak tengok 'aril'..heh3...

papepon, layannn..hehe.

fiey ahmads said...

banyak sgt cerita kawen kontrek nih..tertanye2 jugak ader ker terjadi dlm dunia reality?
follow sini:)

ain akasyah said...

datang dari entry pendamba mawar follower beribu, komen kosong ..mcm best je cite nie harap2 romantik sgt2 cite nie..1st time tgk izara berlakon cite romantik komedi :)

Unknown said...

aiskrim vanilla cokelat sedap kan? :D stok selalu ada kat freezae umah eza. Btw, nak tengok la drama ni.. tak tengok lagi :)

EkaTikah said...

alarh, biasanya kalau drama mcm nie akhirnya mesti jatuh cinta..hehe, agaknye la.. btw, sedaplah aiskrim tu.. :P

aamalinaazman said...

huuu
x sempat tgk tadi
sob3 :(

KaK LimAh Si SupiR said...

dh set nk tgk cite ni tp xsempat :(

Anonymous said...

suka tengok cite ni.. mesti tengok.. >_______<

Post a Comment