Aku ada.. kau ada?

Assalamualaikum..
malam tadi satu kejadian yang buruk telah berlaku, iaitu aku menjerit sorang-sorang macam pontianak..errr...apakah?

Sebenarnya, aku terjeri-jerit sebab jadi teruja gila-gila  lepas aku tengok doodle yang wanie buatkan...

 Doodle peluk panda..hehehe...comel kan..kan! sebelum ni memang aku request doodle pegang panda, tapi bila pikir-pikir balik macam susah je nak buat.. tapi wanie berjaya buat dengan comelnya.. aku nak berlagak ni... doodle aku peluk panda.. korang ada? ada?

Errr...rasa macam nak makan je panda tu..geram tol! comel sangat.. nasib baik tu panda, kalau tu burger..dah lama aku telan..

Baju raya aku tahun ni... Biru.. Tetap biru jugak yang dicapai walaupun dah tanam azam nak pilih warna lain tahun ni..ala, bukan salah aku kan.. sape suruh kedai tu buat baju warna biru cantik-cantik... ok, memang teruk salahkan orang lain kan.. hahaha..


p/s: wanie, puasa lah.. xpat belanja Mcd...hehehehe

34 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Wani said...

awwwww.
comel gila, ayu je ~

selendang merah said...

amboiii...comelnya....meh2 nak dukung panda tu sat..hehe

asema . said...

come; nye panda tu ! XD
nak !

myhatiku said...

sangat comel!sesuai dgn KB..:)
jeles2..;p

fiq. said...

kite tak de,wanie terrer wat dodol,request je la ape pon,ko pegang nk klcc pon, insyaAllah,hahaha

QA's ~ mamapapa said...

eheheh!!!comelll2!!!

msredcheesecake said...

eleh....akak ada gak doodle.wek...

tema raya tahun ni pun biru, turquoise....cun wo....hheee

Acik said...

weh jeles wehhhh!

anda ditag utk join segmen:
http://pimpintangan.blogspot.com/2011/08/siapa-lagi-nak-duit-raya.html

harap sudi :)

eRa97 said...

pandailah 'wanie' buat.. cantik.. era nak buat doodle pun bukan main susah lagi.. payah...

p/s: cantik doodle tue.. he he he

myra yusreena said...

ahhh tomei jek panda tu..hehehe

Si Pujangga said...

cantik doodle 2.. wah..

Ajeyy Rawk said...

salam ziarah :)
jemput laa datang jenguk entry terbaru saya yer .. :D

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/hasil-edite-gambar-dengan-picnikcom.html

K O R I E said...

haha.. ada jugak mcm ni~
comel.. panda pun pandai beraya
panda puasa x hari ni?

Bui Junaidi said...

wah..seronoklah KB..panda dgn KB tu sama2 comel..hehe

iMBobo said...

kb special dpt pakej dgn panda huhu..comelnye kb :)

Ajeyy Rawk said...

salam ziarah :)
jemput laa datang jenguk entry terbaru saya yer .. :D

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/hasil-edite-gambar-dengan-picnikcom.html

miezah said...

chomel lar kb ..
hoho ..
nak jugak ..

faridah nazurah said...

doodle panda tu comel. nak curik lah

yayath said...

wow....sangat comellah:)hehehe~~

Onitsuka_hana said...

cantiknya... doodle nie untuk apa yee

izni said...

woaaa !
comel gilaa .
:)

yatie Awang said...

wahhh...cantik doodle tu

mindaKhayaLan said...

NAK JUGAK...

Amiirah-Cassan said...

alalala , cute la KB ! hikhikk

aRa ❤ aFiq™ said...

dr smlm jeles tgk doodle kb ni.. spesel edition tol..

Cik Bell said...

jgn mkn panda tu..berkungfu dia nanti.haha

peachippo said...

soooooooommmmmmmeeeeeeellllll !
ok fine ! saye takde..wuuuuuuuuuuuu
T______________________T

cucu umie said...

xsilap ayie..sis wanie bt satu je doodle yg pgg panda kan..hehe

abglan said...

hu hu aku akde... uuuwaaaa!!!

Wanie said...

hehehe..kesian org rumah KB tahan telinge je dgr KB jerit2..haha

dah boleh agak baju raya KB warne biru..haha..setiap tahun biru eh? :P

time raya ni boleh lagi klu nak belanje..lalala

hana said...

panda yg cumel..
awww..

sleeping_maniac90 said...

comey giler haahahahaha..
jeles nih..

ir yien 9897 said...

serius comel sangat2..
nak pelok panda juga :(

sergeant keroro said...

comel giler, dah la warna biru~~

Post a Comment