Warna biru?

Assalamualaikum..
selamat pagi, aku nak tanya korang, korang ada warna kegemaran tak? mesti ada kan..

Aku suka warna biru.. (takde yang tanya pun)
Sebenarnya aku sendiri tak sedar yang barang-barang aku banyak warna biru, bila aku disuruh pilih warna.. aku mesti terus pilih warna biru. tak percaya ?
Milah : Wei, kau nak burger apa?
Aku : Biru!
Milah : Siot! aku bukan tanya warna apa!
Aku : err.. burger ayam la..

Korang pernah jumpa burger warna-warni tak? hehehe..aku pernah! sekali je aku makan tapi teringin makan lagi. burger ni ada jual kat tampin, negeri sembilan. Memang menarik la! roti warna coklat, sayur warna hijau, telur warna biru! sos warna merah! peh..nyummy! telur tu rasanya dia guna pewarna sebab aku dah tanya yang jual tu..
Aku : pakcik, telur ni bukan celup kat nila baju kan?
Pakcik : Haa? tak lah, guna pewarna makanan je..
Aku : pakcik, nak 5 bungkus ye!

ok, tadi masa dalam kelas, aku terperasan pen aku semua biru.. lalalala... korang ada? hehehe...


setiap orang berlainan warna kegemaran.. biasanya perempuan suka warna pink dan hijau... laki pulak suka warna biru atau hitam kan... errr.. kenapa? entahlah..macam misteri pulak kan..


p/s: suka sesuatu warna tu ok je, tapi jangan obses dengan satu warna sampai semua benda nak warna tu je.. buruk la..

37 KOMEN BERKOTAK BULAT:

ArulchelseA said...

macam abg suka warna biru putih..tp nak burger belang2 ada ke..kih kih kih..

Cik Bell said...

suka je wane biru,pink..so sweeeeeeeeeet gitu.haha..

nini said...

suka warna merah dan hijau....kureng ngan biru...kalau menulis prefer pen hitam...=p

asnizaziz said...

suka warna biru jugak..huhu..jangan cat kucing anda kaler biru ye :D

Afikah Aziz said...

wuwuwu terasa bile sebut pink dan hijau hehe..hijau sedap mata memandang,tenang je :P

Niena Pengembara Ilahi said...

ternyata warna kegemarah kita sama.. :D

miezah said...

betul3 ..
msing2 de fvt kaler msing2 ..
hehe .. ^^,

super d0uble F :) said...

suka purple dgn biru ;)

Mr.Thinker@Ali said...

telur warna biru! poyo? HAHA! aku suka warna hijau. jambu x? :D

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

err. aku suka kaler hitam & biruuuu ! hehehe.

aiman said...

suka hijau biru dan putih.. boleh tak 3 warna? hehe

QueeN TerataI said...

sya minat warna hijau + biru.. tp xdela semua brg sya warna hijau and biru aje.. Dlm situasi tertrntu aje sya akan menggunakan warna yg diminati,, contohnya warna tema perkahwinanke, warna rumah or bilik..

cik aisha said...

ye saya suka warna hijau tapi brg2 xde la suma kaler ijau....hehee x obses sgt2 la.

SoLy SoLicious said...

amboi..minah biru ha KB... sy suke merah,... aummm~

Munna said...

sume color suka....kalau bju byk itam+putih...

x suka pink..

tp byk brg color pink..hp pun pink...=.=*

Anak Wak Mail said...

aku suka warna biru jugak...sebab rumah sukan aku masa sek rndh kaler biru..hehe..:P

muhamad hanif said...

ok,

kau orang yang kedua aku rasa gila biru..


AHAHAHHAHAHAHAH

Anne Nurain said...

sy suka mcm2 warna tp kadang2 more to pink n black.. hihi..

Shuhaida Subri said...

sebelum ni minat warna biru gak. sume baju warna biru. langsir kat bilik, cadar, alas kaki pun warna biru gak. skrg dh tukar, minat warna pink plak. hehehehe

Rai said...

aku suka warna warni..hehehe.. warna apa yg cantik aku suka.. tgk mood jugak..kadang2 suka hijau, kadang2 purple kadang merah..biru tak berapa kot..huhuhu..

syaz@rozelt said...

patot la blog kaler biru..hihi

Panggil aku Han said...

HAn suka biru dgn hitam :D

Bui Junaidi said...

bui suka warna pepel
tak tau sebab apa
saja2 suka..hehehe

Fathiah Hamim said...

pen saya warna warni! hehe

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

biru itu langit :)


excellence!

ainondreamergirl♥ said...

sy pon suka biruuuu sampai mama pening bila semua benda nak warna biru. mama ckp sy mabuk biru. hahaha :P

Bitter said...

burger biru?? awww! macam menakutkan je KB??hihi :P

Bro ahmad said...

merah la best kb..nampak garang hehee

ainaa said...

suke kaler hitam and putih. hehe

Ly_Tulip said...

suka kaler kunen.. Ada tak orang suka keler kunen gak??sape yg berani pakai kaler kunen?? Ngeee~ XD

alif haris said...

alif suka warna warni hahaha :D

NasZ said...

itulah..jangan obses sangat. ckp kat diri sendiri ek? haha. saya pun suka biru gak.

MOHD NASER.com

Ezad Skytech said...

haa..sama la KB..suka warna biru jugak..haha~

My Name is Mar said...

Suka hitam dan merah..
Kaler jersi MU!!

Jemput join segmen Musicbrilliant.com

Wanie said...

huhuhu..hantu biru ni namenye..telor warne biru???die letak pewarne?huhu..lalu eh KB makan?keke

msredcheesecake said...

akak suka kaler merah sampaikan kat punch card pun tulis nama kaler merah.bos takut nak marah sebab takut kena babab ngan akak...

Cik Baju Kurung said...

eh eh . samalah KB . cbk suka warna biru jugak =)

Post a Comment