Aku seorang wanita

Assalamualaikum.. sila jangan gelak bila baca ok.. sebelum tu, dah baca cerita cinta dalam diam 4? kalau belum, jemput baca..hehehe..
ok, sila serius...


aku seorang wanita
lemahnya aku bila tidak mampu
mengenal hati sang lelaki
aku mahu cinta yang teguh
cinta yang memimpin aku bila aku buta
cinta yang menerima aku apa adanya

andai aku punya sebaliknya
aku rela lepaskan pergi
walau kenyataannya
aku juga turut terluka
kerana aku tidak perlukan
nafsu yang bertopengkan cinta
memisahkan aku dari aku
apa diri aku sebenarnya
takkan rela aku 
hanya mengikut telunjuk cinta...

p/s : jangan muntah kat blog aku ye..err..kenapa entri-entri aku ni? apakah?

45 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Addin said...

like like like ! :D

Freaky said...

lama x datang sini. dah banyak berubah ye blog kb ni :)

Bro ahmad said...

wahh kb jatuh cintan ni...tak muntah hijau..cuma pening2 lalat je huhuu

Nurnajwa said...

Amboiii amboiiii~ ;)

*hehe*

Wanie said...

curi-curi datang sini ni KB..hehe

ape ni KB?cerpen cinta?syair cinta?kekeke..dalam hati ade taman ni..

sergeant keroro said...

KB, mood berbunga-bunga eh??

HAHA

p/s : macam tak lama lagi makan nasi minyak jek :P

yatie Awang said...

jangan muntah kat blog aku ye..err..kenapa entri-entri aku ni? apakah?
aku dah jatuh cinta atau kecewa? haha

alif haris said...

hahah .. ni mesti kes dilaum jiwang ni :D hehe

muhamad hanif said...

taktak,

aku tak muntah punya..


(pitam)

Niena Pengembara Ilahi said...

heheheh singgah tdi xjiwang,skang dh ada jiwang sikit2 :D tpi xpe.. best !

Acik said...

apakah apa, kb?
heheheeee ...

selamat ... selamat apa ye? x taw ler ... :)

Anak Wak Mail said...

memang susah nak faham lelaki.tensenlah!

jiwang nmpk..phewitt..:P

nurAMALLINA said...

:)

peachippo said...

hehehehhe...jiwang nye..takpa2 cheq pom wanita...hehhehe :)

CiK QiQi said...

salam cik KB.wah sekarang makin jiwang nampak..dalam hati ada ladang ros ke?? hihihihihh....ok daaa nak blk blog sendiri nak muntah kat sane..kat sini takut susah lak cik KB nak bersihkan..hehhe..gurau je...selamat berbuka ^^

Afikah Aziz said...

ececece KB bermadah pujangga sgl bgi ni hihi..xpe2 suke je ika bace entry KB ni =)

Jiejah Gorjes said...

sedang di alam percintaan ke nih heeee jeng jeng jeng

nurain.samsudin said...

luahan perasaaan cehhh kih3

iMBobo said...

kb sedang dilamun cinta hehe

ainaa said...

KB sedang dilamun cinta kah?? ;p

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

bermadah KB ..hehe

perempuan yang menawan bkn terletak pada parasnya yang cantik tapi pada hatinya yang baik:)

excellence!

AIEN NOT ALIEN said...

ni nukilan KB sendiri ke?

cun je ayat, ada jiwa..hehe..

NasZ said...

KB sedang dilamun cinta ek? sejak akhir2 ni banyak entry cinta je..hehe..kantoi sudah.

MOHD NASER.com

kotak bulat said...

Addin: like jgn tak like.. :P

Freaky: byk sgt berubah smpai org pun pening :P

Bro ahmad: haahha... ni puisi lme da kb buat..

Nurnajwa : amboiiii...hehehhe...

Wanie: bukn taman dah, hutan la.

sergeant keroro: nsi minyak? lambt lg ar kero..muda lg ni..:P

yatie Awang: hahaha..adoiyai kak.. tak kecewa tak jtuh cinta.. puisi semata

alif haris: sesekali tukar mood.. hehehe

muhamad hanif : jgn nk pengsan kat sini ye.. :P

Niena Pengembara Ilahi: hehee...berubah mood jap..

kotak bulat said...

Acik : mengapakah? :P

Anak Wak Mail : kdg2 mmg susah pun.. =.="

peachippo : jiwang sgt ke? errk

CiK QiQi: hahaha...adoiyai..xmo la muntah

Afikah Aziz: lega bila ada gak yg suka..

Jiejah Gorjes: hahaha..jeng jeng jenngg.. :P

iMBobo: mana ada la im..grr..tukar mood je.. :P

ainaa : *geleng pale*

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock: madah yg tak berapa nak mendalam

AIEN NOT ALIEN : haah..hehhe.. :P

aremieroul said...

amboi3..he3..

Bui Junaidi said...

ni mesti dlm hati ada bunga2 cinta kot..ehem2..siapakah yg bertuah itu..*_*

Fathiah Hamim said...

huh jap2 nak amik nafas dalam2. pening. hehe

H.J said...

jejiwang je entry dia ni..

jiran bobo eh??hehe..thanks..

Cik Baju Kurung said...

adakah KB sedang dilamun cinta ? jiwang je entry sekarang nie , kan ? hihi =)

Khairil said...

hehe..puisi jiwang....nice!

sha my heart said...

phewit..

ok la tu. suka sajak tu =)

Anyyss Shuhaimi said...

gua macam dapat rasa apa yg kb rasa..haha..apakah??

cucu umie said...

like3x..hehe kb pandai yer..

SoLy SoLicious said...

tudiaaa...nukilan KB..wanita sejati...

teringat pulak cerita kb pasai ade blogger letak KB dalam bloglist lelaki...hahhaa

Ezad Skytech said...

dalam bunga ada taman..
eh..silap..dalam hati ada taman ye KB..heee~

Ezad Skytech said...

tengah tunggu sambungan entri hari tu..hee..

miZz_nizZ said...

nice2 =)

msredcheesecake said...

kb, apakah? hheee....mode cinta kah?

tia @ Ini Kisah Tia said...

heheh . apakah ??

Amiirah-Cassan said...

wah , baguih ni ! hehehe miss you KB !

pip said...

mee cintan lah..hehe~~

syaz@rozelt said...

wah..berjiwa2 dipetang hr ahad..hehe..erk..x bce lagi episod ke4~ kejap lg nak bace~

P/s: chanteqnya design blog yg baru nie..rajen la kb nie~

sha my heart said...

lawat sini lagi

Fadhilah cosmos said...

kerana aku.. seorang wanita.. <3

Post a Comment