Pemadam gangster

Assalamualaikum...

Korang pernah bergaduh tak? aku baru je bergaduh dalam kelas tadi.. aku malas nak berlagak, tapi jangan pandang aku dari luaran lah.. luaran nampak lemah tapi siapa jangka yang lemah tu sebenarnya kuat?

pemadam hijau : milah
pemadam putih : aku
 Milah : woi! apesal kau masuk kawasan aku?
Aku    : mana ada nama kau kat sini.. aku lalu je la..
Milah : ahhh! kau dah masuk kawasan aku, dah lah buruk, perangai pun buruk..blah dari sini sebelum aku belasah kau!
aku : kau hingat aku takut.. bluwekk!
Milah : kau cabar aku? memang cari nahas..siap kau!

 Milah menghampiri aku, konon-kononnya nak menakutkan aku.. dia kejar aku! tapi aku lari sebab kita kena ada strategi baru boleh serang balas kan.. lepas lama-lama dia kejar aku, dia jadi leka main kejar-kejar..

Zappp! terus je aku amik peluang tu bila dia dah leka, aku golek naik atas dia... Yeah! aku menang! hahaahha.. (gelak riak)




err... apa aku merepek ni? korang pernah main lawan pemadam tak? lama aku tak main, tadi baru main balik.. dulu masa sekolah rendah aku suka kumpul pemadam, lagipun dulu murah je kan.. satu pemadam 20sen je..memang terbaik lah game ni!

42 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Danial Razak said...

hahaaa..ini masa dulu-dulu cikgu mengajar kat depan, budak2 syok main pemadam kat belakang..

EYFAalias said...

game masa kecik2 ni. ahahhaa. best best!

muhamad hanif said...

kahkahkah,


ni boleh masuk astro ceria ni.

sergeant keroro said...

hehe, setuju! dulu suka kot main camni :P

sape kalah pemadam kena amik XD

hana said...

hahaha
game paling senang nak main dalam kelas...
mase sekolah rendah satu bekas pensel tu penuh pemadam je..
entah hape hape kan..
hahah

Ezad Skytech said...

haha..pernah kot..dulu masa sekolah rendah penuh koleksi pemadam satu kotak tape tau KB..haha~

Fathiah Hamim said...

oiiihhh lama gila tak maen pemadam neh! hehe

iMBobo said...

dlu iMBobo lawa pemadan taruh satu kotak pemadam haha..pernah kumpul 10 kotak pemadam hasil bergaduh mcm ni hehe

sha my heart said...

macam mana main tu? tak tau la. ajarkan leh? thehihi~

My Name is Mar said...

Ho-ho-ho!
Lama arrr tak main..
nanti naik cuti, nak main lah!

Musicbrilliant.com

abghani said...

lawak seramlah KB nie

izni said...

hohohoh .
teringat masa kat sekolah rendah .
pemadam selalu kena rampas ngn cikgu sebab lawan pemadam semasa dia tengah mengajar .
:)

SoLy SoLicious said...

selalu sgt men time skolah2 dlu... yg kalah kene bg pemadam..hahaha

Bitter said...

kite pun dah lame tak main game ni KB..HAHA! best best! nnt nak main dgn adik lah..HAHA!

peachippo said...

hahahha..
a'ah laa dulu selalu maen..
pemadam yang besar gedabak tuu mahal skit dulu 50sen...heheh..skrg pom still simpan lagi koleksi tuu:)

Bro ahmad said...

main guli suka la kb..pemadam buat apa hahaaaa..pompuan ye la koleksi pemadam aishhhh

yatie Awang said...

kakak pun pernah main, guna pemadam yg 10 sen satu, kalah pun tak apa, tapi kalau menang tak tahu nak buat apa ngan pemadam tu hehehe

cucu umie said...

pernah shje main lawan pemdam mase sek dahulu

Wanie said...

KB jadi budak2 balik eh?hehe..dah lebih 10tahun tinggal game ni..

eiela said...

dulu time sekolah rendah selalulah main game pemadam nih. memang best.

sleeping_maniac90 said...

msa skola dulu pna men.. hahaha
siap bli pmdam bnyk2..

cIk PikA said...

hahaha.. rindu giler permainan ni.. time skola rendah dulu slalu maen.. :D

alif haris said...

hahahahha !
dulu dah puas dah main bnde alah ni :D
sampai buat competition tu kah3

Mr.Thinker@Ali said...

dah lama x main. hahaha. dulu2 kalau menang, pemadam jadi hak milik kekal kita. byk pemadam hasil perjudian zaman sekolah rendah. :D

Panggil aku Han said...

ni game time sklh rndh...heheh...

FARIZA AINA said...

ni la game feveret time skolah2 dulu2..haha..

Afikah Aziz said...

dulu ika pun selalu main hehe,best kn main bnda alah ni :P

Luqeem™ said...

haha. dulu suka main ni. memang kumpul selongok platik pemadam bawak balik rumah..haha

Si Pujangga said...

hoho.. legend woo game nie.. :)

CutieLiesa said...

hahahaha...xpernah plak....

zarulfarhana said...

hahhahah...best men nie...

josrevalution said...

dah xde keje lain lah tu..hahaha..wordless-wednesday-1-aku-series

Khairil said...

hahaha..terasa nostalgia le bila dikenang2...

NasZ said...

ye la. dah lama tak main. hehe.

MOHD NASER.com

faridah nazurah said...

hohoho dah lama tak main lawan2 pemadam.. best kan game ni.

yayath said...

maen pemadam time duludulu:)best~~hehe

syiela said...

nostalgia lama terimbau kembali... dulu suka main sampai kena marah :)

Irsyad Syah said...

syokk woo main lawan pemadam...
lama x main...
kalu time skolah rendah...
jd feveret... :)

GaRy™ said...

hahahaha... dulu masa skola rendah selalu gak main ni.... nostalgia sungguh game ni.. hahahahaha..

selendang merah said...

teringat masa kecik2 dulu...koleksi pemadam pun banyak nie..hehe. jom lawan.:p

syaz@rozelt said...

hehe..mmg best main lawan pemadam..tp klu pemadam tu lg nipis n bucu tjm lagi senang nak mng kan??hehe

abglan said...

Imajinasi tinggi, tp lg sedap kalau pemadam tu guna nama artis.. lagi tegak mata membacanya

Post a Comment