Relaxs sebentar mau promote blog anda

ok, segmen simple.. relaxs sebentar nak promote blog kotak bulat.. jadi aku nak join segmen member blog aku ni..hehehe..
siapa yang tak nak kena promote? kau tak nak? duk jauh-jauh ye..
bagi yang nak dipromote, jom join..segmen ni tutup kul 10 malam ni ok...


p/s : emm, nampaknya ada yang belum buat tugasan kedua segmen aku.. ok, rasanya aku perlu bertindak tapi perlu kawal emosi kan..hehehe.. harap aku tak mengamuk lah ye..

18 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Fad said...

kih3..kb nak bw parang tu...ayok..haha

ღ CIK BARNEY BLOG ღ said...

nak j0in :DD

Fathiah Hamim said...

jangan marah2 kb! puasa2. hehe

MATA HITAM said...

nak join gak...cm best je

rayne rawt rawt said...

haha . sabar kb .. sorry tak join segmen kb . tak cukup mase .. sorry yek

Suri said...

xpaham lah mcmner nk join segmen ni, sy ni blogger baru, jd mcm bodoh bodoh jer kan..

iMBobo said...

sabore wak hehe

ღ CIK BARNEY BLOG ღ said...

nak2 .. nak join :DD

diana said...

akak nak join jugak la segmen ni...
harap2 sempat la...

josrevalution said...

alah..awal plak dia tutup..hehe..

el-janna said...

dah terlmbt ke ni nak join^^

selendang merah said...

hye KB thank sudi join tunggu blog anda akan dipromote.

EYFAalias said...

menarik :d

Wanie said...

ingat KB yg nak promote tadi..keke

kawal emosi ye KB..tarik napas dalam2..hehe

Bro ahmad said...

mintak tangguh sampai 12 boleh tak hmm

alif haris said...

jgn mengamuk cik kB :D

Afikah Aziz said...

erk jgn mengamuk ye KB,sabar2,puasa kn hehe

cik asam jeruk said...

salam kenal.singgah sini dari segmen rilek sebentar n da folo blog ini :)

Post a Comment