Raksasa selongkar peti ais!

Assalamualaikum...
Esok aku dah nak balik rumah aku.. cuti 10 hari, walaupun sikit tapi cukuplah untuk aku berguling-guling kat rumah kan.. Disebabkan esok aku dengan kawan-kawan rumah nak balik kampung masing-masing maka malam ni sesuatu telah berlaku!

Peti ais rumah sewa aku habis diselongkar oleh raksasa kat rumah aku ni...hahahha... Ish, mati aku kena pijak kang kalau kawan-kawan aku baca ni.. sebenarnya, kitorang kena habiskan bahan mentah yang ada dalam peti ais tu malam ni jugak sebab elak dari jadi busuk memandangkan kitorang nak tinggalkan rumah ni lama kan..

Aku ingat sikit je barang-barang dalam peti ais tu, rupanya banyak jugak.. ada ayam, daging cincang, kek lapis, kurma, hotdog dan macam-macam lagi.. Disebabkan esok nak balik maka malam ni kitorang kena berjaga malam sambil makan..makan..dan makan... layan movie sekali..memang terbaik! jangan esok tak bangun sudahlah..

ok, sekian...
aku nak sambung tengok movie...

23 KOMEN BERKOTAK BULAT:

alif haris said...

hahahaha .. abes la esok semua perut terkedepan :D

sergeant keroro said...

haha, sempat lagi XD

muhamad hanif said...

perempuan memang kuat makan.


okbai.AHAHHAHA

Wanie said...

hehe..selamat menyelongkar..kalau tak sempat abes, packing sekali balik rumah ye KB..:D

Anif Abdullah| AA said...

wahh ,selamat beraya ke kampung ^^

iMBobo said...

have a safe journey kb! :)

Ezad Skytech said...

wahhh..makan besar la ye malam tadi KB..hee~

K.Zhariff said...

selamat menjamu selera. haha.

acadbobo said...

kuat nya makan..haha

Clara said...

Banyaknya barang... sempat habiskan tak??

Smge slmt tbe kat kg.. Cr tak balik ke pahang pown.. uuhuh..

Raya semnggu je.. Tak cukup!

abghani said...

slmt blk kampung dan slmt makan

Bro ahmad said...

hahaa kb jangan pancit tayar kereta sudah la whahaaa..pesta makan yea

yatie Awang said...

wahhh!!!! sampai macam tu sekali, masak jangan tak masak

Bui Junaidi said...

kenapa tak ajak kak bui sekali..kak bui boleh tolong habiskan..

faridah nazurah said...

KB kuat makan...haha

Afikah Aziz said...

eh sama cm ika la,kena habiskan bahan mentah tp mlm ni hehe,sbb esok dah nk blk,blk mlm je pun tp lps keje kompom xsempat masak nak kejar masa g KL Sentral huhu

yusuflaili said...

Salam;
makan je..janji perut tak boroi esok.

Aisyah Aina said...

haha...hebat la dapat habiskan....

josrevalution said...

wow..hehe..selamat balik kg KB n selamat hari raya aidilfitri..hati2 yer..Koleksi Lagu Raya Full Album..Terhangat!!..

Fathiah Hamim said...

mak aihh banyak gila stok koranggg

Rai said...

banyaknya!! macam mana gaya la korg sumbat peti sejuk tu kan.. hahaha.. silap2 gajah pun keluar nanti :P

sleeping_maniac90 said...

bestnye kalo mkn smbil tgk muvie hahaha

Cik Baju Kurung said...

abis tak tu KB ? kalu tak habis, post lah dekat CBK. hihi

Post a Comment