Segmen Wanie: Doodle Raya Free

Warna dodol : biru dan putih
aksesori : err...nak dia pegang panda leh tak? susah ke? kalau susah, takde pun xpe..hehehe


Hehehe... aku rasa setiap kali dia buatkan doodle untuk blogger lain, mesti aku akan kata aku nak jugak.. jadi aku nak lah! korang nak tak? cantik doodle wanie buat ni tau.. em, sempat ke dapat sebelum raya ni? ramai yang join.. harap sempat lah aku pakai baju raya baru..hehehe...

11 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Bro ahmad said...

kb kan ada dodle panda hehee,,dah pasang dah widget sorok2 tu..thank kb

Ezad Skytech said...

tangan den ni takde seni nak buat doodle ni..kalau dapat free dodol mesti best kan KB..eh, dodol pulak..doodle..hee~

alif haris said...

wah mcm nk raya dah :)

NasZ said...

good luck KB.

MOHD NASER.com

ainaa said...

all da best KB. menang dapat baju raye ke? he

kotak bulat said...

Bro ahmad: heheh..same2.. :)

Ezad Skytech : dodol raya nti dapt la.. :P

alif haris : mcm buat tempahan bj kurung kan..hehehe

NasZ: ni bukn contest pun..heheh..

ainaa : mmg best kalau dpt bju raya. :P

Wanie said...

haha..KB thanks tau join..jangan seru ramai2 sangat (opss)..haha

wanie buatkan doodle je tau, bukan header..hihi..panda tu boleh je kot nak buat..tapi sesuai ke raya2 pegang panda?lalala

kotak bulat said...

Wanie : bru pasan tertulis header..hahaha..(tgh edit header msa tulis ni)
kb buat entri ni tgh2 pagi buta..tu yg xperasan silap tulis.. :P

SoLy SoLicious said...

musim ber"doodle" skg..hahhaa

Wanie said...

kb, malam kang wanie update senarai peserta..datang check tau..:)

FARIZA AINA said...

wah..besh gak alw dpt dodol ni..eh..doodle..hek3.. :P

Post a Comment