Mari lihat punggung perempuan

Assalamualaikum..

terima kasih kerana membaca..
Seorang lelaki sedang bersembang dengan kawan perempuannya..
"sekali aku pandang, dah tahu kau ada dara atau tak" kata si lelaki.
"Haa?" si perempuan pelik..
" kau dah takde dara kan... aku tengok pipi kau tak merah pun..punggung jatuh" kata lelaki dengan takut-takut berani.
"Kepala Otak kauu gilee!! "      *hambik kau kena belasah*


Dialog diatas adalah contoh, korang faham dialog tu? kenyataannya, ini memang pernah berlaku, tapi bukan pada aku ok.. kebanyakan lelaki andaikan mereka tahu perempuan masih dara atau tak hanya berdasarkan pergerakan dan rupa fizikal perempuan tersebut..korang masih samar dengan apa yang aku nak sampaikan? baca lagi..

klik untuk tumbesaran

Terdapat tanda-tanda yang lelaki kata boleh dilihat pada seorang perempuan. Aku ambil semua ni dari sumber-sumber di internet.. Aku ada jawapan aku sendiri untuk kata-kata mereka ini..

1. Cara berjalan pompuan tersebut. perempuan yang masih dara kakinya agak rapat. Pompuan yang sudah tiada dara...langkahnya lebih terbuka. Jika seoarng lelaki itu telah lama mengenal pompuan tersebut, dia boleh mengesan perubahan ini.

Jawapan aku : Masa kecik dia tak di bedung dengan betullah, tu pasal dia jalan terbuka sikit sebab tulang punggung tak rapat.. lagipun, peha melecet atau luka boleh menyebabkan kami jalan sedikit terbuka jugak tau.. buasir jugakkk...

2. kedudukan punggung. Kedudukan punggung bagi mereka yang tiada dara agak jatuh sedikit.Punggung yang sudah kena sentuhan lelaki akan menjadi besar, lebih2 yang sudah berhubungan badan. Punggung Wanita yang masih perawan walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih kental dan tegang serta tidak lesu dan jatuh. Kalau berjalan punggungnya tidak goyah sebab dagingnya masih solid dan tidak lembut kalau dipegang, maknanya dia masih perawan.

jawapan aku : Ada perempuan yang memang dilahirkan pungung lebih besar dari badan.. orang kata badan tak centre.. Eh.kejap.. kau sanggup tengok dan perhati punggung perempuan?? ish, tak nak aku khawin dengan kau..tak jaga mata betul.. hahaha..

3. Pipi mereka yang masih dara agak kemerahan.

jawapan aku : pipi kemerahan?ade orang kulit putih kemerahan,sampai bila-bila pun pipi dia merah-merah...cam kawan aku, anak dah 2 tp still merah2 lagi la..kalau muka pucat sebab tak sihat..takde dara ke dia? lagipun, sekarang perempuan ramai pakai blusher la.. memang merah je pipinya..

4. Wanita yang masih perawan, dahinya licin. Bila selalu bercinta licinnya hilang, lalu yang timbul kerutan (garis2) yang kadang nampak kadang tidak ketika berbual. Kerutan sebab sudah tidak perawan, tidak sama dengan kerutan wajah yang dimakan usia. Kedutan perawan yang telah hilang, tidak begitu ketara dan tidak begitu nampak, kecuali ketika muka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan bicara, sementara kedutan sebab dimakan usia sentiasa nampak dan kekal.

jawapan aku : kami suka guna produk kecantikan lah..macam olay total effect.. dapat menyamarkan garis halus tau.. 

Kesimpulan... kamu...kamu..kamu... jangan menilai peribadi seseorang dari luarannya ok! tak elok jugak pandang bentuk badan perempuan semata-mata nak tahu dia ada dara ke tak.. jaga mata tu..
Pesanan untuk perempuan pulak.. jaga cara pemakaian untuk mengelakkan fitnah..

p/s : jangan kaitkan aku tau dengan entri ni..hehehe.. bukan aku perempuan dalam dialog atas tu.. entri ni tak ada unsur lucah kan...kan... 

kata-kata best..
 sekuntum bunga.. sekali mekar takkan kunjung mekar lagi


Jom join segmen mengejut kotak bulat! hari ni hari last tau..

32 KOMEN BERKOTAK BULAT:

creative said...

lbih dr 90% ade kebenarannya. sila tanya org tua2

zarulfarhana said...

slalu dgr cm tue...xska la...xsmua pompuan cm tue...
nk wat cm na law dia dh dilhirkan cm tue....
kdg2 gram gak la...jgn men tduh ja...
kecian taw....

syaz@rozelt said...

entry yg menarek!hehe..

miaa spungen said...

setuju!!jgn nilai org brdasarkan teori yg belum tntu btulnyer.. btol dak?

munirah said...

pernah terbace... salah satu nak cara, tgk kat tapak tangan.. hehe.ade certain garisan yg boleh dijadikan tanda..

sergeant keroro said...

mengarut je ni, khurafat. haha XD

kotak bulat said...

@munirah pernah baca tentang tapak tgn tu...dan pernah cbe bndingkan dgn yg dah kawin..tak de beza pun..mgkin segelintir je tau cara tu..

kotak bulat said...

@munirah pernah baca tentang tapak tgn tu...dan pernah cbe bndingkan dgn yg dah kawin..tak de beza pun..mgkin segelintir je tau cara tu..

Freaky said...

yep bukan semua yang dinilai tu tepat 100%...

kokser kokdam said...

sbb tu ISLAM suh tutup aurat..
bukan balut aurat
=D

Srikandi Cinta said...

hmm memang selalu dgr benda ni kan.. kdg2 rasa macam tak betul

EYFAalias said...

hm. tapi cara berjalan yang peha tak rapat tu memang betul. lagi-lagi org yang kurus gila memang nampak sama ada dia ada dara ke tidak.

kalau org yg xde dara ni dari belakang celah kangkang tu akan nampak terbuka seperti huruf n berbalik.

kotak bulat said...

@EYFAalias tak semestinya kan dia jln terbuka bermkna dia tak de dara.. mcm yg Kb ckap dekat atas.. :)

said...

best lah entry nih! ada betolnye.

ArulchelseA said...

cuak nak baca ni.kih kih kih...bergantung pada persepsi orang..

Aisyah Aina said...

macam betul je...sebab ramai jugak cakap macam ni...

entri ni best :)

Khairil said...

suka dengan nasihat @ pesanan yang di akhir entry tu...betul,pemakaian yang bersopan dan menutup aurat boleh mengelakkan fitnah....

bungaitucantik said...

hahaha..boleh saya tuju lagu?

CucuTokMat (^^,) said...

sokong dgn jawapan yg diberikan. kena tgk keadaan sama la. klu keturunan mmg punggung besar mmg dilahirkan tade dara la cm tuh ?? errr.... -__-

Anyyss Shuhaimi said...

tajuk entry ni dahsyat..haha..btw,jaga pandangan..tak semestinya apa yang kita nampak dengan mata kita tuh tepat.. :)

She's Gee said...

best entri ni.. & kelakar..! muehehe..

Gee baru tulis "Tutorial : Menu Tab View"

Atie iskandar said...

takley pecaya sgt.. sekarang kan da lain.. wanita da aktif.. so, nak tau dara ke tak kawen la dulu.. hehe..

ShakRoil said...

yg tuh aku xtahu la.. janji kalau nak ada dara.. jgn buat maksiat.. hehe.. kalau yang jenis hyperaktif pon xdak dara.. hehe

Raji and Yeen said...

kesimpulannya dont judge a girl person by her butt.. err mcm lucah lak komen cmnih =.="

Zack Kool said...

sebenanya yg takde dara skang dah pandai...diorang maakn persis dara..hahaha untuk rapatkan punggung diorang..

Musafir Jalanan said...
This comment has been removed by the author.
Musafir Jalanan said...

kalau nak buat calon isteri mithali, aku suka pompuan yang dia punya tu BULAT auw, hehe . . . Ataupun BESAR, hehehe, . . . Kalau ada dua-dua ciri lagilah aku suka, hihihi :P . . . .

jadi sesapa gadis yg ada ciri2 yg tu jom lah kite berkenalan, mana tahu ada jodoh, boleh buat calon, hihihi . . . .

Suke la yg bulat2 tu Hihihi, peace
:P

Eh? Lari topik ke? Hehehe, . . .
Peace :D
Jgn marah, cool,

Anonymous said...

mengarutlah...aku ada je mmbe pompan yg dah xde dara.. elok je aku tgk.. maintain jeh.. punggung x jatuh pn..kekekekekek

Anonymous said...

btul..zmn moden mcm skrg dh x blh pakai dah tngok2 mcm tu.skrg mcm2 produk ade jual.yg jatuh blh naikkan..yg kendur blh tgangkn..yg kcil blh bsarkn.. ada yg dah anak dua tpi pggung mantap mgalahkn ank dara..

Anonymous said...

yg marah tu msti dah x ada dara tu yg marah sgt tu takut kantoi la tu...hahaha

Anonymous said...

sye mmg semula jd memiliki bntk pinggul yg plek..tulang tu mcm jatuh..kdg2 sye pon tpikir sbg 1 kekurgn dlm kelebihan..tp insyaAllah sye nk brubh kearah muslimah yg lbey menutup aurat supaya kburukan tu org lain x nmpk melainkan sye da bkl suami insyaAllah..

Sham said...

dara atau tidak..setiap daripada kita sebenarnya tidak tahu hal yang sebenar...itu semua hanya tekaan secara kebetulan sahaja...yang benar-benar tahu bila buat pemeriksaan doktor sahaja...

Jika seseorang itu sudah tiada dara..itu bukan masalahnya...itu adalah kisah silamnya yang tidak perlu dikenang-kenangkan...bertaubat..sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun..

Wallahu a'lam

Post a Comment