Blog Kesayanganku


Freaky buat segmen..Nak join? klik sini.. aku mestilah join kan..heheh..
aku kena tulis aku sayang blog kotak bulat aku ni


tapikan freaky..aku nak tulis banyak-banyak boleh tak? bolehlah ye..

Aku sayang blog ni sebab sebelum ni kan, aku takde tempat nak ceritakan semua cerita-cerita aku.. Sebenarnya dah tak terkira tau berapa orang kawan aku yang cakap entri dalam blog aku ni merapu..tapi kan.. aku nak bagitau..aku bukan merapu kosong ye... mesti ada sesuatu yang aku cuba sampaikan dari cerita-cerita merapu aku dengan cara aku sendiri.. kadang-kadang je aku buat entri beremosi, macam entri lagu burger tadi..hahahha...
jadi..sila jangan benci blog aku..sayangilah blog ini sementara ia masih ada..lalala~

p/s: emosi sebab ada vote blog ni tak best!

25 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Anonymous said...

blog mmg best right?

Unknown said...

kotak bulat best blog ni siap buat jamuan makan lagi....panda tu hidang kueh apa kotak bulat?

Firdaus Life said...

waaa betol2 sayang blog ni... thanx sudi join

me said...

sy vote best hokeyhh ! :D

Acik said...

ada vote blog nih x best? huh, tak patut betolllll!

kotak bulat said...

@Bro ahmad ahaha..pnda tu pegang kuih pau sambal..kalau suka, amik aje.. :P

Freaky: mmg syg pun..hehhe..same2 support membr.. :)

syashafie: yeke? syg lebih la! hahaha

fa said...

blog ni best la.. hee.. ;)

syuxer said...

sapa vote x best????

ala sorang je kan??biarlah..:)

Unknown said...

akak nak pi join sama la..hehhe

Gary Asip said...

orang x kan paham passion blogging ni... hanya orang seni je paham.. hehe~.. peace!!

syira said...

yang vote tak best tuh dengki je dgn kb. abaikan aje orang cenggitu. dun wori okeh?

Wanie said...

mungkin die tak sengaje vote tu..hehe
think positif KB :)

AshaNazal said...

yg vote xbest tu saje je nk test kb. pdhl dia suka je ngan blog nih. huhu.

Unknown said...

haha...lain kali jangan bubuh vote untuk tak best kat poll tu...bubuh semua yang best2 saja..ataupun buat orang tak leh nak klik kat tak best tu...huhuhu... :P

Unknown said...

bui pulak ada yang vote 'ada aku kisah'..haha..KB dh vote belom..hihi
bui nak try join jugaklah..

kotak bulat said...

@Khairil hehehe..tu syok sendiri tu.. :P

kotak bulat said...

@Bui Idzra Ryn kb da vote da blog bui..da lme da..hehehe

Gary Asip said...

singgah dari blog FL.. jom vote blog gary dalam pertandingan blog kreatif...
(ayat copy paste.. hahaha)

Siti Nur Amira Suhaimi said...

dtg dari segmen blog kesayanganku..cek myyra dtg follow..

Alif Haris said...

alaaa saje la tu nk gurau2 kasar .. haha ..

best pe blog nih i looikkee :D

Xx said...

laa , sape yang vote blog ni tak best ? aku geget kang ! hehe

Green Apple said...

singgah dari blog freaky... segmen blog kesayanganku....

HAFIZAL said...

nice blog niee...

normala_ali said...

singgah sini.. best blog nie..
salam perknalan.. (^_^)

Anonymous said...

blog KB memang terbaiikkklahhh!!!! era suka blog KB :)

Post a Comment