Pemenang Mengejut kini dah muncul!

Assalamualaikum...


Akhirnya pemenang segmen mengejut yang aku buat telah pun ada pemenangnya.. Sesungguhnya memang susah nak pilih sebab semua memang berbakat dan kreatif.. Disebabkan aku tak tahu nak pilih, aku pun dengan senang hati menyusahkan orang lain untuk memilih..hahha..
Pilihan di buat berdasarkan jawapan majoriti kerana jurinya adalah 4 orang.. iaitu..

  1.  Aiman              = Wakil kelas aku yang comel masa aku sem dua dulu.. sebelum aku excident dan terpaksa pindah kelas..
  2.  Sylvester Lim = Kawan aku yang hensem dan ada awek cun..hahaha..
  3. Pn. Norlia          = Merangkap ketua juri  dan mama yang terbaik!
  4. En. Ali               = Penolong ketua juri , peminat boboiboy dan bapak yang terbaik jugak..


Semua pemilihan dorang yang buat..jadi kalau tak suka, boleh lepaskan kat juri yang nombor 1 dan 2 tu je..aku takde kaitan dengan pemilihan pemenang...
Aku pilih 3 orang sebagai pemenang ya.. iaitu =

Nak tahu kenapa dia dipilih? sila klik header dengan sopan..


sila terjah untuk lihat kretiviti nya ..

dia ni juga kreatif...

TAHNIAH!

macam yang aku janjikan.. pemenang akan aku promotekan dalam 3 entri aku.. terima kasih pada korang yang dah bagi sokong.. dan untuk yang masih belum terjah peserta-peserta lain.. meh tengok kretivitian dorang jugak.. Sini

p/s : selsema lagi... kalau aku buat segmen merepek lagi..ada ke yang nak join? hahaha...


17 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Freaky said...

tahniah kepada semua pemenang :D

syieda said...

tahniah kpd pemenang ^_^

EiZaRaZiErYa said...

tahniah kpd pemenang~ ^_^
haish~ xsht upenye~ pt0tlah xb'update blog nye~ ermm..kb~ g mam ubat yang~

Khairil said...

tahniah pada pemenang...nak terjah dia lepas ni...hehe

hasrul hassan said...

Tahniah tahniah

syaz@rozelt said...

tahniah kepada pemenang!
they deserved it..hehe

kotak bulat said...

@EiZaRaZiErYa er..mls nk mam ubat..heheh..

MG said...

aku ke yang menang?? haha... tq2.. pada abah, adik, nenek, pak lang, pak teh, pak long, mak long, piah, seman, leman,.... terima kasih sebab mengundi saya.. saya akan menjadi orang yang paling popular tahun ni dengan sopan dan santun... erkk... hahahah...

Muhamad Syafiq said...

terima kasih KB !.. hehe.. tak sangka pulok boleh terpilih.. thanks ! :D

Mama AA's said...

e... menang apa ni? cabutan bertuah ke? napa x ajak akak... huhuhu

aremieroul said...

thnks sebab pilih saya sebagai pemenang..^^ he3..suka-suka..^^

kotak bulat said...

@Mama AA's segmen ni da lme habis da.. hehehe... akak yg xpersan kot

EYFAalias said...

wahh! tahniah pada pemenang :D

Muhamad Syafiq said...

hehe :D

http://simpl3blog.blogspot.com/2011/06/siapakah-pemenang-segmen-mengejut-kotak.html

SyahmiFikri said...

tahniah kepada pemenang..

semua pemenang tiada pengalah.. =.=

zarulfarhana said...

alah peserta prtama xmenang la..

Syuxer said...

tahniah kepada pemenang..:)

Post a Comment