Aku tak paham cinta dia~

emosi tergangu~~ emosi tergangu~~







Aku nak tanya korang...
Aku yang pelik atau dia yang pelik?

Dia kata sayang dan rindu tu tak perlu diucapkan berkali-kali..
Haritu dia ada kata..
"aku rindukan kau tiap masa"


Dah~ sekali tu je ke?
"yelah, kan da cakap tiap masa"

Tak boleh ke kalau kau ucapkan tiap-tiap hari?
"Rimas lah kalau ulang benda yang sama selalu~"

 Tapi, kalau kau tak cakap, macam mana aku nak tahu perasaan kau?
" Perasaan tak perlu di ucap lah! kadang-kadang kalau di ucapkan tu, tak semestinya ikhlas pun"

Ah! kira lebih baik lah kalau kau cakap kau rindu aku dari kau langsung tak cakap kan.
"Kan aku dah pernah cakap"

Itu kau cakap hari tu, bukan harini..
"jadi aku cakap esok je la.""

ggrrr~~





Kesimpulannya, ntahlah...aku pun tak jumpa kesimpulannya..


p/s : pfftt~~ apa aku mengarut ni...
korang paham tak apa aku cuba sampaikan?

14 KOMEN BERKOTAK BULAT:

nurAMALLINA said...

Hhahahaha lawak ahh! sengal. Sabo jelahh.

Freaky said...

haha freaky pun dah mula x berapa paham bila baca entri ni

Halimatun Sa'adiah said...

sesetengah perasaan tak perlu diungkapkan selalu...
tp cukup dirasai

kotak bulat said...

nurAMALLINA: hehehe... sengal kan.. :P

kotak bulat said...

Freaky: awk tak phm.. sy pun jd xphm..

Halimatun Sa'adiah: KB xpndai nak merasa tu.. =.="

.m y z. said...

haha fahammmm. kadang2 ziema pun akan jadi macam dia jugak. tak suka benda yang sama diungkapkan setiap hari T__T

bungaitucantik said...

haha..sengal! xpe lar, aku phm~

kotak bulat said...

.m y z.: T_T sabo jela ni~


bungaitucantik: gelak lak ko ye...grrr

kemboja said...

haha.. kalo dah kawin pn suka tanya mcm ni mau kena makan penampor je la jawabnya.. hehe byk benda lg nak dibuat dik oooi.. hehe (umur sy baru 25 okey.. hehe saje gtau..) peace..

mira said...

paham lar kut...gggrrrr..

UYC said...

langsung x phm. cuba phm diri sndiri dlu la dik oi.

kotak bulat said...

kemboja: relation jark jauh kak.. tu yg merepk je tu ni :P

Fiizya Aurora said...

awak tak faham..sy lagi tak faham..huauauahahaha...
^_____________^

kotak bulat said...

Fiizya Aurora: hehehe.. amat susah nk phm ke? :P

Post a Comment