Roti Nan VS Tosai

Assalamualaikum..

Siapa yang tak pernah makan Roti Nan dan Tosai? siapa yang tak pernah tu memang  rugilah.. hehehe.. Aku baru je berpeluang makan malam ni. Makanan rutin bangsa india kan.. Malaysia ni kan ada macam-macam jenis makanan.. Terbaik!

Aku segan nak bagitau tapi aku nak bagitau jugak.. Korang percaya tak aku makan dua-dua sekali? hahaha.. Terlalu teringin rasa, jadi aku order dua-dua sekali.. akibatnya, perut aku macam nak meletup.
Sebenarnya aku ingat makanan tu kecik macam roti canai je. Bila dah sampai.. amik kau, besar gila! Segan je sebab tak tahu saiz sebenar makanan tu. *sorok muka*
Aku ingat nak rasa Chapati sekali tadi.. hehehee.. *tamak betul*


adik aku khusyuk makan
Disebabkan malam ni ada bola kan.. tu yang jadi roti Nan VS tosai..bagi aku selaku pengadil ni, aku umumkan roti nan lagi sedap.. sebab lembut!
Korang pulak macam mana? suka yang mana?

p/s : terima kasih kerana membaca..

12 KOMEN BERKOTAK BULAT:

nurAMALLINA said...

Hidup Tosaiiii! Haha

abe long said...

tosai lg sedap!

EYFAalias said...

suka jugak roti nan dengan tosei ni. tapi suka lagi roti tisu. ehehhee.

EiZaRaZiErYa said...

uhuhu..tosai xsedap ke KB..?? urmmm..
zie xpernh cube ag lah tosai...huhu..rupe dy cne pon xtw..ahhaa..tp roti nan penh lah mkn~ not bad lah.. wink3 >_<

kotak bulat said...

@EYFAalias roti tisu? wah~ belum pernah rasa..hehehe

kotak bulat said...

@EiZaRaZiErYa tosai pun sedap jugak.. tp lau ikut tekak ni..nan lg sedap..hahaha

kokser kokdam said...

cheese kek.. eheh..

kotak bulat said...

@kokser kokdam hahah..xde cerita pasl cheese kek pun la..

Srikandi Cinta said...

Hmm saya layan dua2 sekali.. memang best! sedap2

kotak bulat said...

@Srikandi Cinta hehehe... kalau blh nk lyn sume jenis mknn..

suha said...

hehehe pernah makan tosai kat umah member time deepavali (^_^)

memng terbaik!!

EiZaRaZiErYa said...

roti tisu sedap~ tp lau mkn sowg~ ngadp mnde 2 je..muak lah lme2...huhuhu...

Post a Comment