Kesan minum susu Nespray

Assalamualaikum..
Esok isnin.. aku tak suka isnin.. kena pergi kelas..




Eh, sebelum aku merepek jauh.. aku nak cerita pasal kejadian petang tadi masa aku pergi kedai beli barang-barang rumah..
Aku parking motor kat depan kedai, tapi bila aku keluar dari kedai dan nak balik, aku tengok keadaan parking tu dah jadi macam ni..
cantik tak aku lukis? hahaha..
warna hitam tu motor aku.. Peh! aku di impit oleh kereta dan motor yang dengki dengan motor comel aku.. agak-agaklah kalau nak parking pun, janganlah sampai nak menyusahkan orang lain.. 
Aku hon kan moto aku banyak kali, tapi takde pun orang datang nak alihkan kereta 'mewah' dorang tu.
Aku tunggu jugaklah sampai dia datang, ingatkan dia pergi kedai sekejap je sebab tu parking macam tu, tapi tunggu punya tunggu, takde jugak orang yang datang..
tempat tu dah lah ramai orang, segan aku tunggu je kat situ..
Akhirnya aku pun bertekad alihkan moto vespa dengan moto wave sebab moto RXZ tu double stand kan moto dia tu..

Setelah bersusah payah.. akhirnya aku dapat balik dengan hati yang panas...
inilah kesan minum susu Nespray masa kecik-kecik dulu.. otak jadi cergas.. hahahaha..


P/s : kenapa perlu menyusahkan orang lain.. bawak kereta tak betul.. parking kereta pun tak betul jugak? ish.. sabar jelah..

terima kasih kepada Inibelogterabor sebab cerita pasal aku kat entri SINI

39 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Ezad Skytech said...

nape KB tak tolak je keta kancil tu ke depan sikit... senang je terus boleh keluar.. haha~

semutsengal said...

ok,

aku nak g beli susu jap..


AHAHAHAHHA

syuxer said...

lenkali bro calar balar kereta dua ekor tuh

huh!!.menyusahkan orang betulla..

AshaNazal said...

hahaha. begitu besar kesan minum susu tuh.

Alif Haris said...

hahahah .. sabo je la kotak bulat ..
kdg2 orag kete besa ni poyo sikit huhu

Aisyah Aina said...

KB memang pandai betul...nak minum susu nespray jugak la lepas ni :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

kasi calar itu kete..hahah..

jahat2!!

RHI said...

haha...promot susu ni....patutnya KB tinggalkan satu tin susu kat setiap kenderaan tu, biar dia orang pun jadi pandai...huhu

Nabiha Zaidi said...

dulu minum susu ape ek . hurmm .

Firdaus Life said...

hehe nape x langgar je rxz tu :P

myhatiku said...

haha..ingatkan kesan ape lah..:D

Nur Nazrah Bibi said...

haha , bibi pon penah kene mcmni . rase mcm nk bom je kete tu .

SYAF said...

terbaik.... hihi siap ada iklan lagi yea... hihi...

SoLy SoLicious said...

waa...gile kentang.... hahaha...

aamalinaazman said...

huuuu! susu formula yg hebakkk..=) thumb up! kiki...tu kene g anto skolah mandu lag tu..aiyooo..

Sarah Mnasir said...

t na suh anak sdara minum susu nespray gak la.. haha

Unknown said...

yer..parking btol2 lh..kecian deh kalo menyusahkan orng lain..btw, ayie memang tak suka susu..hoho

feyza said...

ye gunalah otak sebaikbaiknya..=D

arituarini said...

kuat mk cik ni... hehehe..minum nespray anda jadi sihat dan kuat...kih kih kih

Fiizya Aurora said...

Patut ler...minum susu ni rupernya..nk minum juga ler..^_*

K said...

hahaha, nice!!

p/s : larat pulak? XD

harrazdani said...

tiada kesedaran sivik.......;)

Cik Baju Kurung said...

haha . tau xpe . memang sakit hati . bagi je dia kasut saiz doblas . :)

Wanie said...

ek? effect minum kecik2 dah mula nampak la ni ye..hehe

cik pip said...

wah..nt KB tolak je sume tu..hehe:P

pip tag KB..

http://sepitsini.blogspot.com/2011/07/saya-join-contest-best-picture-of-me.html

zarul farhana said...

nk minum susu gak laa....

ary anwari said...

sebab minum susu nie yg buat KB kuat ye..hehhe :)

Unknown said...

promote susu ke kb hihihi
bro minum susu ibu je kecik2
kalau bro jahat..pancitkan aje kereta tu hahaha

Unknown said...

parking tak btol ishishish..
nespray? MB minum dulu huhu

Anonymous said...

klu aku calarkan je keta tu..sape suh block muto org sngt..haha

Unknown said...

tu lah KB mnum nespry,kalo KB mnum milo sejak kecil x yah lah KB nak hon2 n tuggu lma gtu..haha..jgn marah yer...ANACONDAN'S..!!..jom layan

Waniey Koleplastik said...

sedap k0wt susu.. huhuhu

kotak bulat said...

@josrevalution hahah..mule2 segan nak alihkn moto tu sb ramai org kwasan tu..

cikgu said...

adeh..msti merah muka angkat moto2 tu..berat tuuu..hehe

Niena Muhammad said...

hahahah lawak la, leh wat iklan susu nespray la pulak hehe

Unknown said...

nk bagi anak2 minum susu ni lah supaya bijak pandai mcm KB..hehe *_*..

myzziema said...

hahaha bru nak komen sama macam first commentators tu. nape tak alihkan kete kancil je? lalalala~ XP nasib baik KB gagah nak alihkan semua motor2 tu. kalau ziema jangan harap lah. berat kot. hee~

kotak bulat said...

.m y z.: kete tu dah tarik handbreak.. jd xleh tolak. moto tu kb tolak je.. tak angkat pun..hahhaa

Unknown said...

haha..ukan ko minom dumex ker? rindu lar kat moto ko!

Post a Comment