Blog sampah ke?

Assalamualaikum...


petang ni aku nak tulis pendek saja.. blogspot ni benda free kan, jadi ramailah yang nak buat blog jugak.. bagi aku, setiap pemilik blog bertanggungjawab pada isi kandungan blognya.Bukan susah pun nak buat blog ni, mudah sangat nak buat blog ni, sign up kemudian terciptalah satu ruangan yang tak ada batasnya kan.

Aku terjumpa satu blog yang aku rasakan dia nak naik cepat, ataupun dia ada masalah mental yang terlalu parah.. Dia buat blog semata-mata untuk menghina dan menjerit-jerit pasal pendapat dia. Tak salah kalau kau nak jerit sorang-sorang kat blog tu, tapi janganlah sampai pergi blog orang dan hina orang tu.
Aku pergi blog dia sebab nak tengok jugak kehebatan blogger ni dan aku tertarik dengan tajuk entri dia..
Ciri-ciri blogger sampah (aku taknak bagi trafik kat dia..hahahaha), aku pun rajinkan diri aku untuk baca.. tapi entri dia mengecewakan sebab aku tak dapat apa yang aku harapkan..hahahha...
aku rasa macam baca penulisan budak yang tak habis sekolah lagi.. nak tau apa yang aku komen?

klik kalau tak jelas..

tu sekadar pendapat aku je, blog yang macam ni..malas aku nak layan sangat.. macam yang aku kata tadi..
kita bertanggungjawab atas apa yang kita tulis..percayalah, tanggungjawab tu tak habis sekadar di dunia sahaja.

p/s : ni bukan entri kontroversi..pendapat aku saja sebelum aku pergi minum petang..lalala~ burger! tunggu aku..aku datang ni!

42 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Unknown said...

mmg terbaik kna setempek kt muka...

Nabiha Zaidi said...

rasenye . bende ni . jangan dishare2 . nanti . bile da famouse . lagi la dia suka .

CS @ Mama AA's said...

skarang org berblog sbb nak duit, nak popular dan tah pepetah, akak nyambil jek, yg plg nyampah byk n3 sajeje nak tgkatkan trafik kat blog die sedangkan tajuk je gempak isi tah pe2... baik cite pengalaman sndri atau cari kat google n share utk info semua... :). kalau setakat nak cari gaduh baik x payah, sket sgt dosa agaknya die nak kutuk2 org kan?

mmm anak akak Auni tanya... ni blog kung fu ke? sbb die nmpak ada gambar panda lalalalala....

gadisarawak said...

pelik blog tuh... ape sebenrnya motif dia...
hahah.. ehm..

me said...

terbaik r komen tuh ! hahaha :D

RHI said...

selama kakak berblog, belum pernah jumpa lg blog mcm tu, tapi kena fikirkan, sebelum kita menilai orang, nilai diri kita dulu, mungkin dia pun belum cukup umur, tapi sibuk nak berblog

Diari Anak Perantau said...

hu3..sabo jerk lh dengan orang cam ni..kita bako jerkl..he3..

Qaseh Qhaleesh said...

kesian dekat die.....
tak ada orang didik die...
adeyh.....
hampeh....

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha! dia tak sedar yang dia lagi sampah . buat entri macam sampah . kaw2 dia kasi panas . mwahahaaa . itulah ciri2 blogger yang cakap tak serupa bikin . pehal nak panas2 ? bajet apa?

cara teguran yang langsung tak beradab ..

kotak bulat said...

@Mish Apple tak linkkan kt dia da.. :)

K said...

hahaha, biarkan. takyah backlink. kan nanti sia-sia dia dapat trafik free.

lol :P

Echa said...

haha..KB i like ni biar pdn muka dia..
btw, org yg ada blog ni masing2 punya cara dorg blogging..
kalau tak suka dgn blog tue xyah nak ckp sampah bagai..hoho..
apa punya org la mcm tue..

Firdaus Life said...

entri dia pasal ape sebenarnya ? bagus jangan bagi dia trafik free

syuxer said...

ye..syuk geram gila kat dia..wat teguran ntah pe ntah..suka suki je dia nak labelkan blog orang neh sampah...

dia tuh kurang kasih sayang..kesian sangat sangat sangat kat dia..meh kita bagi sekut meri kat dia..dia lapar tuh..hheheh

Xx said...

hmm , nampak sangat niat dia buat blog tuh ape kan ? hurmm :(

Unknown said...

mcm2..(sambil geleng2 kepala)..^_^

Siti Nur Amira Suhaimi said...

cek myyra baru baca entry dyer..ahahha memang x bleh bla la..
hehe ade jugak org cam nih...entry dyer pun bnyk tulis pasal smpah je..mungkin dyer ni majlis perbndaran kot..^_^

suha said...

blog cik suha smapah gak ek?huhu




(^_^)

hanjila said...

sokong komen kak yatie Awang...

kotak bulat said...

@Freaky dia cakap blogger melayu bangang sebab kutuk sesame melayu..

BubuBobot said...

Gila la KB sound orang. Haha padan muka dia!


*Saya setuju komen kak yatie :)

Unknown said...

anggap satu kritikan membina :D

sayonara june holla july http://eleventx.blogspot.com/2011/07/berlabuhlah-tirai-june.html

Acik said...

eeeiiii .. sape tu? blogger bukan melayu ke?

Mel Myera said...

comment KB kat blog dia memang terbaik. ape yang terbaik tu? imaginasi tu haha. likelikelike ^^,

harrazdani said...

buat tak tahu jer KB tak usah di layan....mmg misi dan visinya utk dikritik....

kotak bulat said...

@Mel Myera hahaha..kb mmg suke berimiginasi.. :P

Anyyss Shuhaimi said...

tak perlu sampai camtu..sume ada cara dan pendapat masing-masing masa nak sampaikan sesuatu..ada jugak ea yang camtu..

EiZaRaZiErYa said...

cayalah kB~ ehehe..aii~ mkn buger xajak?? nie yg marah nie~ huhu..wink3 >_<

Unknown said...

komen ko kat blog dia tu terbaik beb...mmg layak dpt komen mcm tuh...

Aisyah Aina said...

wow! terbaik...mesti sentap dia tu :)

Wanie said...

hehe..takde link die?haha
kalau tak tinggi trafik die hari ni..keke

minum petang makan burger?wah, mantop!~ :D

ary anwari said...

biar je la orang cam tu..mungkin motif die nak buat blog hanya untuk menyampah kan orang lain...sebab die pikir die saje yang betol kat dunia nie..;)

p.shbr said...

mungkin 'beliau' berblog tanpa motif... hehe

Unknown said...

dah terjah dah tadi blog orang tu...memang nampak macam orang yang hilang akal le...mcm sama saja gaya penulisan dia dengan blog makcik ntahapantah yang hina Islam hari tu...mungkin orang yang sama juga kot?...

Nur Nazrah Bibi said...

fulamakk . ehh spe org yg dimaksudkan ni ?

cik pip said...

terbaik la KB..bgus ni..

http://sepitsini.blogspot.com/2011/06/yogurt-xbagus.html

zarul farhana said...

ish isaw la...t owg kta blog sya smpah lak..tp xpenah lak dok kutuk owg len...

Unknown said...

saya dah try search entry tu. huih blogger tu memang takde adab kan. moga2 dia dapat peluang untuk insaf

Unknown said...

setuju..
entry dia kosong..
kita tak dapat apa..
yang ada cuma kata2 dia yang belagak bagus..nak cepat naik tu..
kalau ada yang follow blog dia cepat2 la unfollow..

Sarah Mnasir said...

na publisiti murahan la 2..

Sarah Mnasir said...

na publisiti murahan la 2..

Alif Haris said...

kah kah kah .. kn dah kene sound ngn cik kotak bulat :D .. hik3 ^^

Post a Comment