#11 promote blog

Assalamualaikum..
Selamat sudah segmen yang aku buat malam semalam.. 65 orang yang join, jadi petang nanti aku akan mulakan langkah kedua ok..

hari ni hari last aku promote blog sebab da habis..hehehe..
harapnya blog yang dipromote sebelum ni berpuas hati walaupun blog aku hanya dapat menyumbang seciput je trafik kat blog korang..
ok, jom singgah ke 5 blog hari ni..

1.

2.

3.

4.

5.

Ok, mereka nilah yang terakhir yang ada dalam senarai aku.. aku mintak maaf kalau aku ada terlepas pandang dan tak promote blog yang join...
maaf jugak kalau segmen aku buat ni tak memberi apa-apa kesan pada korang sebab aku hanya cuba membantu..
Janganlah marahkan aku ye..





p/s: segmen yang aku buat semalam akan bermula pukul 5 petang nanti ye, jadi diharapkan yang telah join boleh ikut langkah seterusnya sebab aku rasa korang dah bersedia sebab aku dah bagitau awal-awal...

15 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Ezad Skytech said...

jom terjah blog2 ni pagi2... haha~

Nasz said...

terjah semua blog kat atas..settle..

MOHD NASER.com

Acik said...

yikes, x sempat join sb dok sibuk wat banner ... hih hih hihhhh!
apa-apapun harap dp join segment lain kali! :)

Unknown said...

terjah..jgn x terjah..hehehe...

myhatiku said...

terjah tgh ari..hehe:)

Unknown said...

huhu..bui x sempat join segmen ke 2 tu..huhuhu..nak nangis puas2..*_*

Fathiah Hamim said...

sesi serbuuu!

Niena Muhammad said...

TQ.. ala takpe.. kte saling membantu hehehehe.. !!

myzziema said...

dah bersedia untuk tugasan seterusnya. ececeh XP

Unknown said...

petang ni MB try luangkan masa.. =)

si cantik sally said...

haha..smalam sy offday..x smpt terjah..sy terjah sini ari niiiiiii

Unknown said...

nseb lha ad :P hehe. tenkiu kb :)

Unknown said...

ha aahh blog sepit.. macam unik je..terjahhh

cik pip said...

KB..thanx :)
sangat menghargai..**ayat poyo pulak..hhaha

K said...

terjah?? hehe XD

Post a Comment